Duurzame modetopic

Ahh wat jammer eigenlijk hè. Ben geneigd om hetzelfde te doen maar ga me toch proberen in te houden. :see_no_evil:

1 like

Het viel echt enorm bij mij!

De verleiding is zo groot om nog wat te bestellen, vind echt alles leuk! Het valt redelijk ruim inderdaad, ik heb normaal maat S en heb een jurkje besteld in XS

Valt echt groot. Ik heb meestal maat 38 en had een M besteld, maar ik verzoop erin.

Oké ik zoek weer eens iets. Iemand goede tips voor duurzame merken die fijne sportsokken in het assortiment hebben? Liefst sneakersokjes die goed blijven zitten.

1 like

Wow, super leuk! Ik heb meteen de wrap blouse in cherry red besteld :slight_smile: in M omdat jullie zeiden dat alles zo groot valt. Ben benieuwd. Als het mooi is, zou ik hier van de zomer ook graag een jurk of jumpsuit bestellen.

Ik vind die wrap dresses echt mooi - maar prijzig. Het liefst zou ik het zelf maken. Hoe moeilijk kan het zijn (vraag ik onwetend)?

Organic basics volgens mij? Heb ze zelf nog niet geprobeerd hoor

Ja, die zouden top zijn. Maar daar zit wol in en daar kan ik niet tegen. :see_no_evil:

Ai ja. Hmm misschien tala of girlfriend collective?

Anders rohnisch of adidas, niet ideaal maar wel het proberen waard

1 like

Ik heb van mijn schoonouders een Zalando cadeaubon gekregen. Heeft iemand tips voor leuke duurzame merken (ondergoed of kleding) die daar verkocht worden?

Filippa K volgens mij wel!

1 like

Filipa K inderdaad :heart_eyes::raised_hands:

En ze hebben volgens mij ook wel armedangels en Kings of Indigo (althans voor mannen).

Ondergoed weet ik niet helaas

Ik zag op de site van Armedangels dat ze nu ook ondergoed hebben. Maar weet niet of ze dat nu ook al bij Zalando verkopen/

1 like

Iemand ervaring met de zwarte skinny van Armedangels? Of een ander duurzaam merk?
Het liefst met high waist en strak bij de enkels.

1 like

Ja ik, niet de zwarte maar de grijze, de TILLAA X STRETCH. Ben er heel erg tevreden over en ook de juiste lengtemaat (30) voor mijn 1.58. Dan zit hij precies rond mijn enkels. En behoudt ook mooi zijn vorm.

1 like

Ik heb laatst een bij Kings of Indigo gekocht, in stay black

1 like

Ik zoek een wit zomerjurkje, waarin ik aanstaande zomer in kan van trouwen. Ik wil geen traditionele trouw jurk. Past niet bij mij en lijkt mij ook leuk, om de jurk nog een keer gewoon aan te kunnen trekken.
Weten jullie nog webshops waar ze zoiets verkopen? Seizoen is natuurlijk ook nog niet begonnen.

Misschien bij loveandconfuse kijken? Daar hebben ze mooie linnen zomerjurkjes en je kan allerlei kleuren bestellen waaronder wit.

Had ik al gekeken maar dat is het net niet wat ik zoek. Vond de de gekeurde jurken ook allemaal mooier, dan de witte varianten.

1 like