Oja ik zie het. Al zou ik hem zelf wel langer willen hebben dan hoe die bij dat model valt. Maar voor jou zou die wel heel lang zijn ja
Ik heb zelf geen ervaring met het merk, maar misschien is dit iets: https://unrecorded.co/collections/sweatpant-french-terry-360-gsm-organic-cotton/products/sweatpant-a-black
Deze kan je nog checken… niet in zwart maar wel in donkerblauw. Dit model is 1.74 en de broek valt vrij kort bij haar, scheelt weer wat
Ik heb er een van honest basics in het zwart
Deze van Dilling is heerlijk! Niet heel dik, maar blijft mooi. Sowieso vind ik Dilling enorm fijn, voor wol en katoen.
Hmm, dat klopt niet hoor? Ik ben 1.62 en heb een goat joggingbroek en die past perfect.
En ik draag hem wel laag, dus als je nog korter bent dan kan je hem ietsje hoger dragen ook.
Anders Pangaia? als valt die ook groter denk ik
Is dat hetzelfde als Silvertech van Organic Basics, misschien?
Is dit echt duurzaam voor deze prijsjes? Ik kan het gewoon bijna niet geloven. Heb ook een deel van de website gelezen maar weet het niet helemaal
Heeft iemand ervaring met the sisterhood en hoe het valt? Ik wil graag een rok bestellen maar twijfel over de maat, het lijkt allemaal zo klein?
Wat is jullie ervaring met de maatvoering van organic basics? Ik twijfel een beetje.
@MJDLH misschien? Ik zag dat jij heel positief over ze bent
Ik heb een paar weken geleden een korte sportlegging van organic basics gekocht en ik twijfelde ook heel erg over de maat. Ik draag meestal medium en heb de broek in M/L besteld en hij zit wel oké maar volgende keer zou ik een maatje kleiner bestellen. Maar heb verder geen ervaring met het ondergoed als dat is waar je naar op zoek bent.
Bedankt! Ik wil een topje en panty’s proberen. Ik zat te twijfelen tussen 2 maten dus dan neem ik wel de kleinere. Er staat wel bij welke maat het model draagt, maar vind het zo moeilijk inschatten altijd.
Volgens mij heb ik ergens in dit topic wel eens over heel veel producten specifiek de maatvoering besproken, omdat ik inmiddels best wel wat van ze heb gehad.
Of laat je anders weten welk item je op het oog hebt? Als ik die ook heb (gehad), dan weet ik het sowieso. Anders is het assortiment nogal ruim
Helaas geen preview… Maar: Deze merken zijn betrokken bij dwangarbeid, aldus Oneworld. Overigens niet enkel kledingmerken, maar wel voornamelijk.
https://www.instagram.com/p/CIXlbIRlv_c/?igshid=wnt9xht1s7gc
Van de meeste merken denk ik; niet verrassend (niet minder erg natuurlijk).
Maar wtf Patagonia? Zij waren toch juist altijd best wel voorlopig in fair fashion? Best erg vind ik dit, want heb echt wel kleding/spullen van dit merk
“You have the power to change the way clothes are made. Demand better practices—what you buy is what the industry will become.”
En ook:
"Social Responsibility
What we’re doing to ensure that our products are produced under safe, fair, legal and humane working conditions."
Verwijst naar https://eu.patagonia.com/nl/en/social-responsibility/
En daar staat:
"When asked what we care most about in terms of environmental and social impacts, our typical answer is “everything.” However, priorities are important, so we are focusing on three goals as we move toward 2025:
- By 2025, 100% of our apparel products will be made in factories that pay a living wage."
Ofwel, dat is nu nog niet het geval.
Ik snap het ook niet, ik ken het merk niet goed. Ik denk dat er oprechte intenties zijn om goed te doen, maar dat dat nu nog niet het geval is - en dat wordt verbloemd door hun marketing. Zoiets?
In de comments van die instapost staat dat Patagonia zich vooral richt op duurzame stoffen en (nog) niet zo zeer op hoe de kleding gemaakt wordt.
heb je inmiddels wat gevonden? ben zelf ook op zoek maar nog niets geschikts kunnen vinden!
Vorig jaar werd ergens op het forum loveandconfuse.com/ getipt. Ik zag dat ze nu 15% korting hebben, dus ik wil misschien al iets bestellen voor het voorjaar.
Wat zijn jullie ervaringen wat betreft de maat? Ik denk dat ik de aurora jumpsuit wil bestellen.
Ohh ik zit al een tijd te azen op de Athena jurk, maar ben nog niet over de kleur uit. Wat ik me kan herinneren van eerdere berichten hier, is dat het vrij groot viel. Welke kleur wil jij?