Oh duh, ik had het niet aangeklikt. Ik ben gewend dat er een kruisje staat als ze er niet zijn. Bij de Bijenkorf hebben ze ze wel zie ik!
Dat is goed om te weten. Ik zit ook tussen S en M in, en wil naast dit jurkje (maar dan met korte mouwen) ook een jumpsuit bestellen. Ga toch maar op S gokken dan! Dankjewel!
Ah dankje voor de tip! Ik heb hem gelijk besteld.
Haha ik ook! Ik ben benieuwd.
Tip: er is dit weekend sample sale bij By Signe, met korting van 60-90%.
Ik heb uiteindelijk dit jurkje besteld in het wit. Hoop dat er nog veel warme dagen komen op het moment dat het binnenkomt!
Ik heb de triangle bra van organic basics binnen. Hij zit super lekker en geeft ook voldoende support voor een grotere cup, maar de darts zijn best wel zichtbaar door kleding heen, en de reden dat ik een beige bh wil, is zodat het onzichtbaar is. Ik denk dus toch dat ik bij een onduurzaam merk ga bestellen, want ik heb er wel een nodig. Echt balen want hij zit echt heel lekker.
Yesss, mān jurk van Love and Confuse komt maandag binnen! hoop echt dat de maat goed is. Heb maat 38/40 en van de jurk een M besteld, dus hoop dat het goed is
Oh chips dit had ik beter niet moeten wetenš Heb jij er zelf al ooit besteld? Ik zit te twijfelen over een broek en een shirt.
Ik denk eigenlijk dat ik gewoon ga bestellen
Ja ik heb er 1 keer eerder besteld! Ik vind zelf de fotoās van de sample sale niet zo goed, dus het wellicht wel de moeite om de items waar je geĆÆnteresseerd in bent even op te zoeken om te kijken of je betere fotoās kunt vinden om te zien hoe het valt. Verder heb ik er goede ervaringen mee.
Ennnnn?
Hmm ik zie dat ik 13 mei had besteld. En gisteren ontving ik de tracking code (daarvoor niets). Hij zou dan binnen 5 dagen moeten komen. Ben heeel benieuwd
Edit: nu bijgelezen en zie dat je hem inmiddels al hebt ontvangen Hoe bevalt het?
Ik krijg hem maandag! Kreeg gisteren een smsje van DHL. Hopelijk is de jouwe er ook heel snel.
Krijg hem maandag pas! Laat het dan weten
Ah ik wil ook wat bestellen bij love & confuse maar kan niet kiezen!!
Denk deze maar weet niet welke kleur. En wil er eigenlijk nog 1 maar misschien moet ik maar met eentje beginnen en kijken hoe dat bevalt.
Wat is je haarkleur/huidskleur/oogkleur? Zoveel mooie kleuren hebben ze! Heb een hele dag erover gedaan om voor 3 kledingstukken de juiste kleur te bedenken en nu twijfel ik nog steeds haha
Ah waar ben je voor gegaan?
Ik ben best bleek, heb bruin haar en groene ogen! Ik draag weinig kleur. Ik vind rust en forest green heel mooi, maar misschien is lichtblauw ook leuk. En zwart is altijd goed haha.
Ik ben dankzij jullie ook om! Heb de Dehlila kimono in rust besteld, ziet er zo mooi uit. Wil eigenlijk ook nog een jurkje, maar eerst maar even kijken hoe dit bevalt. Heb er ook zoooo lang over gedaan om een kleur te kiezen, zo moeilijk!
Rust staat je vast mooi en groen klinkt ook als een goede match. Ik denk dat licht lila je ook goed zou staan! Wel een koelere kleur maar past mooi bij groene ogen denk ik? Net als lichtblauw wat je zelf al zegt
Als je vaak dezelfde schoenen draagt in de zomer dan kan je ze daar ook bij matchen misschien. Zwart is altijd goed maar wel warm in de zomer
Ik heb uiteindelijk een shirt in lavender violet, een top in dark grey en een blousejurk in sage green besteldā¦ maar als ik nu opnieuw zou gaan kiezen zou ik waarschijnlijk weer heel iets anders doen!
Ja lila is mān lievelingskleur maar niet per se voor kleding die lavender violet vond ik ook heel mooi! Dus ik ga nog even denken wat ik doe.