Prachtig!
Staat je heel mooi! Prachtige kleur ook
Misschien goed om te weten: in mijn ervaring valt het aardig groot. Ik heb normaal maat s/36/27
en heb nu maat 2 ipv mijn standaard maat 4-6.
Heel leuk! Hoe lang duurde het uiteindelijk voordat het bezorgd werd?
@Vanjie ja idd denk dat mân moeder dat wel kan doen
@Meka @Ladyhawke Dankje! Kleur is heel mooi in het echt ook!
@Warboel precies een maand, had 16 mei besteld
Staat je echt goed!
Ik heb 17 mei een jurk besteld, hoop hem ook snel te krijgenâŠ
Thanks! Had je wel al een mail dat je order complete was? Paar dagen daarna kreeg ik nog een mail met tracking code.
Nee, nog helemaal niks gehad! Heb gisteren wel gemaild of hij al klaar was, maar nog geen antwoord gehad helaas.
Hmm hopelijk krijg je het ook snel dan. Vorige week woensdag was ie verstuurd en gisteren binnen gekregen, dus dat gaat wel snel iig.
Hi dames! Ik kom hier ook even meeschrijven. Ik shop al zoân jaar niet meer bij fast fashion winkels, wat ik daarvoor regelmatig deed. Ik koop zelf eigenlijk geen duurzame merken, ik ben echt van het tweedehands/vintage. De prijzen daarvan zijn vaak lager, al merk ik zeker dat het soms zorgt voor impulsaankopen ivm de lage prijs. Gelukkig kan ik dingen altijd weer goed doorverkopen en maakt een te grote kledingkast me onrustig dus ik ga er regelmatig doorheen.
Het enige duurzame merk waar ik koop is www.amiamalia.com, die hebben echt prachtige knits. Wel dierlijke materialen, maar dit soort items blijft echt eigenlijk voor altijd goed. Via haar Instagram leer ik ook echt wel veel over duurzame mode (en de problemen van fast fashion). Ik lees er leer graag, dus daarom schrijf en lees ik hier ook graag mee!
Oja en ik zag wat vragen over Organic Basics. Groot fan van ze! Mijn man loopt inmiddels ook al in die shirts, haha. Even een opsomming:
De Tencel hemdjes zijn echt fantastisch en draag ik (bijna) elke dag. Ik heb de zwarte en de roze/nude, die laatste is mooi onzichtbaar onder witte kleding. In de winter wissel ik vaak voor wollen hemdjes van Dilling, ook een aanrader. De Invisible Tank Top zat bij mij heel gek, het decollete was zo laag dat het onder mijn beha zat. Geen aanrader die dus helaas.
De katoenen longsleeves en korte mouw zijn ook top, heerlijk zachte stof. Ik vind de kraag wel hoog en daarmee voor mij te âbraafâ (sorry ik weet even geen andere term) dus ik draag ze puur onder kleding. Maar ze zijn zeker mooi genoeg zo als shirt en de kwaliteit is ook goed.
De sokken zijn ook top, vooral de Silvertech met wol. Die draag ik echt Ă©lke dag (en mijn man inmiddels ook).
Van de onderbroeken ben ik fan van de katoenen strings, die vallen wel wat kleiner. De gewone âonderbroekâ (die draag ik als ik ongesteld ben, haha) valt het normaal. String heb ik ook van die invisible en die zijn opzich top, maar het kruis is wat smal.
En als laatste de beha - tsjonge wat een verhaal - is ook heerlijk, maar het is gewoon een topje dus voor dagelijks gebruik heb ik die niet, want dan draag ik voorgevormde met beugel. maar hij zit heerlijk!
Als jullie nog vragen hebben over Organic Basics, weten jullie me bij deze te vinden haha!
Ik zat te kijken naar de behaâs, maar hoeveel support geven die?
Ik heb zelf kleine borsten dus kan niet heel veel over support zeggen, maar het is in ieder geval wel dikkere stof dan ik van dit soort topjes gewend ben. Ze voelen ook wel stevig, maar voor echte support moet je niet bij deze zijn vrees ik. Voor mijn 70C maat zijn ze prima. Ik heb het trouwens over de katoenen versie, de tencel is weer anders en ken ik niet!
Ah ik ga nog ff door met twijfelen dan. Ik heb al wat beugelloze behas die voldoende support geven voor mijn D/E cup, dus het kan in principe wel. Maar ik vind het best een grote gok. En degene die ik wil is ook steeds uitverkocht, dat helpt niet.
Haha wacht je toevallig ook op de triangle maat M in het zwart? Ik wil hem graag bestellen, maar hij is al een hele tijd uitverkocht.
Nee in het beige! Maar ik zie op de site dat ze beiden weer hebben!
Ik heb hem net nog even aangedaan en vind het echt wel een fijne beha. Dubbele stof, brede stevige band eronder. Als je dit soort topjes fijn vindt, denk ik dat deze wel een goede kanshebber kan zijn!
Oh en voor de duidelijkheid, geen aandelen in de merken die ik noem hoor
Staat je heel erg mooi! Hoe vind je de maat vallen? Valt hij true to size?
Vind het wel groot vallen, had ook makkelijk een xs kunnen nemen. Normaal zit ik tussen s en m, heb nu een s genomen.