Haha zullen ze niet denken ‘waar komen ineens al die orders vanuit Nederland vandaan’
Misschien Sage Green? Lijkt me mooi met groene ogen!
Hahaha die Renata kan de bestellingen nu al niet meer bijbenen, die weet niet wat haar overkomt met al die bestellingen vanuit het forum Zo leuk!
Ik heb ook zoooo lang over het model en kleur moeten denken.
@Lemongrab heb je iets besteld bij bysigne? Het is echt mijn favoriete merk heb 3 topjes en een broek en alles is (en blijft) zoo mooi.
Na lang twijfelen de saga jurk besteld van by signe, ben benieuwd!
@wompie, hoe vind jij de maten vallen?
De maten zijn true to size en dan aan de ruime kant. Klinkt dat logisch? Ik bestel altijd mijn eigen maat en dan is het of perfect of net te groot, maar ik ben ook heel klein (1.62)
Bij duurzame merken vind ik altijd de tegenstelling zoo aanwezig, tussen ned/scandinavische merken die over het algemeen groot vallen en dan franse/spaanse/italiaanse merken juist klein.
Anywa heel lulverhaal maar ik zou gewoon eigen maat bestellen?
Dankje! Ja had al besteld en de maat gegokt maar klinkt alsof dat goed moet komen, had m’n eigen maat idd besteld en heb het liever ruimer dan strakker.
Ik heb ook besteld bij love&confuse! De tuniek in baby blue. Ben heeeel benieuwd.
Tipje: ik zag dat ze bij afound een aantal Deadwood jasjes hebben voor flinke kortingen! Heb er eentje besteld aangezien mijn Pelechecoco jasje helemaal naar de *** is. Net binnen gekregen en vind hem heel erg mooi! Valt wel heel erg klein.
@wompie Heb jij Pelechecoco uiteindelijk nog gecontacteerd? Ik heb echt veeel te lang gewacht maar net eindelijk een mailtje gestuurd, maar verwacht er eerlijk gezegd niet al te veel van.
Edit: Nou, zelfs m’n lage verwachtingen waren nog te hoog gespannen. Kreeg een mailtje terug met dat dit normaal is want het is reworked leather. Uhh er zit letterlijk een gat in? Hoe is dat na nog niet eens een jaar normaal Verder konden ze me wel 20% korting (wat ze elke maand zowat wel hebben) en wat onderhoudstips geven. Wat een eikels
Argh ik heb echt koopdrang. Ik vind dit rokje heel leuk (en ben al een tijdje op zoek naar een rokje):
Maar ik draag heel weinig kleur, nooit felle kleuren iig, en wil liever zoiets in zwart. Al hebben ze hem ook in beige, maar dat draag ik ook weinig. Van Jann 'n June is deze.
En ik ben verliefd op deze jurk:
Maar dit is wat fancy voor mij en daar vind ik hem wat te duur voor. Heb wel een bruiloft in september waar ik hem evt. aan zou kunnen maar weet niet hoe het weer dan is en misschien is het wat bloot… Deze is van j-lab3l.
Mooi die groene maar inderdaad wel prijzig.
Ik heb deze jurk van peopletree gekocht voor bruiloften deze zomer, die allemaal niet doorgaan maar goed haha. Deze jurk doe ik ook gewoon aan naar werk met sandaaltjes! Hij is nu flink in de sale op de site van peopletree zelf
Ik heb vorig jaar Ethletic sneakers gekocht (volgens mij het model Randall, heb toen 60e betaald), hierbij een review! Ik had altijd die basic Vans-achtige sneakers van goedkope merken, en die liepen altijd na inlopen heel fijn maar waren snel kapot. En nu wilde ik fairtrade kopen, en ik hoopte ook dat ze betere kwaliteit zouden zijn.
Pluspunten:
-ze zien er goed uit
-ze blijven tot nu toe mooi
Min:
-ik heb nooit een bestelbevestiging gekregen en op Instagram kreeg ik geen reactie (wel gezien). Gelukkig wel goed aangekomen uiteindelijk maar ik heb even in de stress gezeten
-ze lopen niet fijn Ik heb ze inmiddels wel vaak genoeg aangehad dat ze ingelopen zouden moeten zijn, maar als ik er lang op loop gaan ze pijn doen. Ik vraag me af of ze te klein zijn, maar ik had de maattabel aangehouden bij het bestellen en ze lijken op zich wel goed te zitten. Misschien te smal voorin?
Niet helemaal een miskoop want ze staan leuk en ze zitten goed zolang ik niet een stuk hoef te lopen, maar ze zijn helaas niet geschikt voor elkedagschoenen en vakanties enzo.
Nee ik moet ook nog steeds mailen, maar verwacht er ook niet zo veel van nav hier heb de foto’s op mn telefoon, dus mailen is zo gepiept.
Ik heb trouwens wel mn love en confuse order binnen! Het duurde best lang en toen ik ging checken stond er op geleverd ONDER DE POT BIJ DE VOORDEUR. Ik ging al mopperen, want ik heb geen pot daar. Tot ik bedacht dat een paar dagen geleden (!!) een krukje zo raar stond. Zat het daaronder gemoffeld al 4 dagen lang
In eerste instantie dacht ik bij de short “ieeuw wat klein” maar hij past echt perfect! En bij de jurk dacht ik “ieeuw wat een saaie lap”, maar met de riem erbij is ie heel mooi. Het is de penelope midi dress in rust.
Ik ben er dus echt heeel blij mee oh ja en ik heb alle kleurstaaltjes gekregen? Weet niet waarom? Maar als iemand een foto wil van de stof/kleur van dichtbij, let me know. Ik had zelf heel veel moeite met een kleur kiezen en zat steeds op de foto met alle staaltjes in te zoemen
Heb je aanfoto’s van de jurk?
Ik ga hem morgen aandoen naar mn werk, dan maak ik wel even een foto
Even een dubbele post; maar volgens mij zijn er heel veel van dat soort broeken van duurzame merken. Ik weet even niet precies, maar je kan eens kijken bij armedangels, peopletree of komodo? Laatstgenoemde heeft veel van zulke model broeken. Ander alchemist of zelfs wel thinking mu?
Haha net niet tip
Oh jaa zou je een foto kunnen maken van de kleurstaaltjes? Op Etsy staan volgens mij niet alle kleuren afgebeeld.
Heb 'm binnen, had er ook een T-shirt en trui bij besteld, alles is echt mooie kwaliteit en de maat valt idd normaal/iets ruimer. De jurk is alleen niet echt gemaakt voor dikke tetten en die had ik NET wat ruimer willen hebben maar dat zie je gelukkig niet. Aanrader wel, dit merk!
Ik had 26 mei bij l&c besteld en kreeg vandaag een mailtje dat mijn bestelling bijna klaar is. Zin in
Heeft een van jullie nog suggesties voor duurzame sportkleding (specifiek voor voetbal, dus ook scheenbeschermers)? Ik heb helaas nog niet echt iets kunnen vinden
En verder wil ik eigenlijk ook een korte broek, gewoon een hoge taille short die niet te kort is, liefst eentje van spijkerstof en eentje van een wat luchtiger materiaal. Ik had hiervoor nog wel wat tweedehands shorts maar die zijn helemaal doorgesleten en kon de laatste keer niet echt wat vinden in mijn maat helaas. Ik was aan het twijfelen om een spijkershort bij Nudie jeans te bestellen omdat ik heel tevreden ben over hun broeken, maar ze hebben er daar maar eentje en die is 119 euro wat ik toch wat gortig vind