Duurzame modetopic

Weet iemand hoe de maten bij twothirds vallen? Wil daar graag bestellen, maar ben zelf klein en smal, XS is soms al te groot.

Ik heb er een shirt van, maat L. Ik vond hem op het lichaam goed zitten, maar bij de bovenarmen iets aan de krappe kant.

1 like

Ik heb er een trui van en die valt vrij groot. De mannenkleding valt wel goed op maat.

1 like

Zal dit weekend even kijken of ik een foto kan maken! Heb van alle kleuren een stukje stof gekregen! Ik kan wel een foto er van maken als je wilt, maar ik denk dat de kleuren op hun website waarschijnlijk beter overeen komen dan mijn crappy camera

Ahh dat is top! Kreeg net een mail dat mijn bestelling klaar is dus die zal dan ook wel snel komen, dan wacht ik daar even op en kan ik de andere kleuren in het echt zien.

1 like

Ik heb vandaag mijn jumpsuit/2-piece ontvangen van https://www.vettacapsule.com/.
Het materiaal is super mooi - tencil, maar dan stevig en kreukvrij en de fitting is prachtig.

Dit is de eerste keer dat ik van het bedrijf bestel. Online krijgen ze veel goede reviews.

5 likes

Influenced bij @Blush wil ik zo’n vest:

Iemand enig idee waar ik een duurzame variant hiervan kan vinden?

2 likes

Ja! Ik heb de composure cardigan van Kowtow al meer dan een jaar op mijn wishlist staan. Hij komt elke seizoen wel terug in andere kleuren. (Wel uit Nieuw-Zeeland btw)

4 likes

Oooh ja zo’n mooi merk. Ik zou hier ook nog heel graag eens iets van kopen. Miss in de winter, heb nu niet echt iets nodig + ben ah afvallen.

@Lemongrab ik heb dat van Reformation best strak gevolgd. Ik vind het heel jammer, want heb er ook best “veel” (naja veel… koop ik niet) gekocht en vindt het echt spijtig om te horen. Las de excuses op insta, maar ik wacht nog even af tot ik verbetering zie.

En nu ik toch bezig ben alles in een post: @Desalnietteplus ik ben nu zooo benieuws naar mijn bestelling :heart_eyes: ik heb nog niets gehoord, maar wacht nog even geduldig af. Ik heb btw ook sandalen van Aloha en ben er heel tevreden over! Ik zou daar zeker opnieuw bestellen, ook mooie kwaliteit (voor die prijs zeker).

2 likes

Heel mooi! Alleen zonde dat het dan uit Nieuw Zeeland moet komen. En liever ook geen 150 euro haha, heb mezelf dit jaar voor het eerst een budget gegeven voor kleding. Zodat ik minder ga kopen en beter let op wat ik koop.

Ja dat zijn ook mijn bezwaren :weary:
Anders had ik hem allang gekocht. Hoop dat er nog ergens een alternatief te vinden is maar heb hem tot nu toe niet gevonden helaas

Aah jammer! Ik vind het vest die ik net postte dus zo leuk dat ik op het punt sta hem gewoon te bestellen. Ik voel me nu al schuldig, terwijl ik het nog niet eens heb gedaan.

Misschien kun je kijken of je tweedehands iets kunt vinden, op UW, vinted, marktplaats ofzo? Is nog altijd duurzamer dan nieuw.

Ja heb je helemaal gelijk in! Had inderdaad wel op uw gekeken, maar daar kon ik niks vinden. Ben daar sowieso niet echt goed in.

Toevallig dat je hem tegen kwam. Ik vind inderdaad die andere mooier en meer wat ik zoek, wil het graag op mijn jurken dragen. Dat van duurzamer is inderdaad een ding, ikzelf koop soms wel nog kleding van de duurzamere collectie van bijv. only/c&a/vero moda etc. Maar snap dat niet iedereen dat doet of mee eens is.

1 like

Ik heb ook m’n pakketje van Love and confuse vandaag binnen gekregen! Vanavond even passen of het wat is.

7 likes

Dit is ook echt mijn droom vest! Had hem bijna nieuw besteld maar Ik wil toch ook het liefst geen nieuwe niet duurzame kleding meer kopen :frowning: en hij is ook nog eens one size, wat ik niet zo vertrouw haha. Op Vinted heb ik niks vergelijkbaars kunnen vinden maar ik geef niet op :sunglasses:

1 like

Ik ben helaas wel gezwicht.

Vind m wel iets te lang denk ik…

24 likes

heel leuk! korter maken is wel makkelijk met naaimachine of zo’n strijkbare zoomband