Triodos is tot je 25e 3,50 en daarna 5 euro. Spaarrekening 2 euro. Valt wel mee toch? Per maand trouwens.
Dat is 7 euro per maand, en bij ASN 1,65 en vanaf augustus 1,90. Vind ik toch wel een heel verschil. Triodos is 84 per jaar en en ASN 22,80.
Het is zeker meer maar triodos kies je ook heel bewust denk ikā¦ dat weet je dan van te voren toch
Nou ja ik ben bij Triodos weggegaan omdat mijn maandelijkse kosten van 2,50 toen ik daar ooit begon naar 9 euro per maand zouden gaan (1 betaal + 2 spaarrekeningen), er zijn grenzen hoor. Maar zit nu bij ASN.
Oh dat is wel echt een supergroot verschil ja
Ja dat klopt, maar ik vind het niet meevallen als je het vergelijkt met andere banken.
Ik zie dat de kosten inmiddels zijn uitgelegd dus dat gedeelte sla ik even over aangezien het grote verschil al benoemd is (dat ASN tot je 25e gratis is, is alleen nog niet genoemd geloof ik in de laatste berichten)
Je hebt het over een bewuste keuze maar toen ik van Rabo overstapte naar ASN was dat omdat er geen groot verschil leek te zijn tussen Triodos en ASN, behalve de kosten dus toen was de keuze snel gemaakt. Misschien zijn de inhoudelijke onderlinge verschillen nu wel groter, dat durf ik niet te zeggen
Ik heb dit filmpje gebruikt: https://www.youtube.com/watch?v=23t_cXZI7jI. In haar omschrijving vind je de ingrediƫnten en verhoudingen.
Meestal gebruikte ik de spray na het douchen 's ochtends en extra keer als ik naar buiten ging. Ik heb enorm veel gezweet (incl. stinkoksel) in die 2-3 weken, maar daarna was het helemaal weg. Zeker in combinatie met die Kosas deo.
Nav het stel je persoonlijke vraag topic vroeg ik me dus iets af. Wat is meer duurzaam/beter voor het milieu? Leer of iets anders dierlijks, of plastic?
Op het internet kom ik er niet echt wijzer uit.
Welke NL/BE webshops vinden jullie fijn voor groene aankopen? Wou eens wat rondsnuffelen tussen de koopjes, hopelijk kan ik wat dingen scoren die ik al op het oog had. Ik zit nu wat op Greenweez.be te kijken, maar ik zie dat er nog zoveel andere webshops zijn, dus ik zoek wat positieve ervaringen!
Ik koop bijv wasnoten op puurmieke.nl en heb ook wel eens zeep en shampoo bij eco-logisch besteld.
Ik denk deze twee beide niet tenzij het plastic (er zijn natuurlijk heel veel varianten van) duurzaam is.
Ik zag van de week deze, https://wills-vegan-shoes.com/ldn-biodegradable-sneakers.html geen plastic en ook geen leer heel benieuwd hoe lang deze mooi zouden blijven
Ik heb heel erg last van fruitvliegjes (wie niet met dit weer?), vooral rondom de prullenbak. Wat normaal goed helpt is alle fruitschillen e.d. in een los plastic zakje in de prullenbak doen zodat het goed afgesloten is, maarja dat is natuurlijk niet zo duurzaamā¦ zijn er ook oplossingen die wat minder afval met zich meebrengen?
Ik heb geen GFT bak (in de buurt) en woon in een mini studio zonder balkon/tuin dus een wormenbak oid zie ik ook niet zitten.
Ik weet niet hoe duurzaam de productie ervan is maar misschien van die groene afbreekbare zakjes proberen?
Levenzonderafval!
Ik bestel graag bij Kudzu.
Ik heb zelf ook mega veel fruitvliegjes, heb nu een val gemaakt. Ik stop een stukje rijp fruit in een proseccoglas , knip een gat aan de onderkant van een koffiefilter en die stop je er als een soort trechter in en de rand met een elastiekje vast. Ze gaan er dan in maar kunnen er moeilijker uit.
Het werkt bij mij heel goed, binnen een dag zitten er super veel vliegjes in dat glas, die laat ik buiten āvrijā en zet de val opnieuw. Op een gegeven moment was er geen enkel vliegje meer in mān huis !
Wat gebruiken jullie tijdens de menstruatie? Ik heb een paar periodes wasbaar mvb gehad maar dat vond ik niks. Een cup is natuurlijk heel duurzaam, maar ik vraag me af hoe het zit met mvb, tampons en beppy. Wat is het meest en minst duurzaam?
Je kan dan beter een plakversie van een vleeseter kopen ipv deze. Hier kunnen de kleintjes gewoon op chillen de plakversie heb ik in de keuken en zitten meerdere kleine vliegjes aanā¦