Hahah fijne autocorrect wel
Hoi hoi, ik ben benieuwd of mensen ervaringen hebben met waterbesparende douchekoppen. Als we eindelijk een huis hebben gekocht wil ik overwegen een te kopen, maar ik ben wel echt anti lullig straaltje water.
Mijn vragen zijn vooral: merk je dat je water bespaard? Komt er genoeg water uit of heb je het gevoel dat je liever terug wil naar een ‘normale’ douchekop? Wat vinden eventueel partners van de douchekop?
Ik ben erg benieuwd!
Volgens mij is het heel afhankelijk van je waterdruk. Bij ons is de waterdruk echt op het laagst dat is toegestaan, dus daar heb ik heel gauw het waterbesparende deel uit de douchekop gesloopt. Dus hier een negatieve ervaring, maar ik denk dat dat dus vooral komt door de lage waterdruk en niet perse door de douchekop.
O joh. Goed om te weten wel, kan ik daar eerst ff naar kijken. Dankjewel!
Nog even over de panty’s van swedish stockings: Ik heb mijne nu 2 maanden bijna elke dag aangehad. Er zitten intussen wel wat kleine haaltjes in, maar ladders ontstaan er nog amper. Er zitten een paar kleine in maar die gaan echt niet zomaar verder. Ik heb een 40 den. Wel echt een aanrader, blijft lang mooi.
Ja die van Swedish Stockings zijn echt te gek. Helaas worden ze bij mijn Bijenkorf niet meer verkocht.
Ik heb vandaag een jeans hersteld, de Levi’s 501 skinny. Het kruis was gescheurd (dank aan mijn tegen elkaar schurende billen) en heb het best netjes kunnen oplappen!
Meteen ook de broekspijpen korter gemaakt (met behoud van originele zoom) en nu zijn mijn duimen megapijnlijk van die naald door denim te duwen haha.
Ik zou eigenlijk echt graag handiger willen worden met de naaimachine maar vind niet meteen een goeie cursus om te volgen (en ik weet niet of ik een cursus in avondschool mag volgen ivm burnout en uitkering…). Misschien moet ik maar eens met een kussensloop beginnen?
Wel nog online en ze verkopen ze ook bij zalando
Knap! Misschien zeg ik iets wat je al lang weet hoor, maar dit gaat met een vingerhoed een stuk pijnlozer
Dankje, heb er eentje maar daar past mijn duim niet lekker in Ik denk dat ik me een setje siliconen vingerhoedjes aanschaf, dat lijkt me beter zitten dan plastic of metaal.
Ik zit vanaf volgende week een aantal avonden bij de gemeente om te brainstormen over duurzaamheidsprojecten binnen de gemeente! Ik ben echt benieuwd!
Ik ben op zoek naar duurzaam beddengoed, liefst echt van een fijne en zachte stof. Ik zie op internet veel langskomen, maar ben wel benieuwd of iemand tips en ervaringen heeft.
Ik lees veel over dat snurk een duurzame keuze is, wordt ook vaak getipt door duurzaamheidfluencers, maar ik heb er geen ervaring mee dus weet eigk niet of 't zacht is.
Ik heb een hoeslaken van Yumeko en dat is prima. Ik heb van hen ook een dekbed en handdoeken en vind het wel echt goede kwaliteit. Zou ook graag beddengoed van ze hebben maar ik vind het best wel prijzig. Verder heb ik een dekbedovertrek van Damai, die heb ik met veel korting bij het Ecobed (webwinkel) kunnen kopen. Ben daar wel heel blij mee, ik voel wel echt verschil tussen deze set en mijn simpele IKEA overtrek.
Heeft iemand tips/aanraders.voor wat betreft conditioner bars voor droog en krullend haar?
Ik gebruik American cream van Lush en ben er heel tevreden over! En ik heb ook droog krullend haar
Ik wil graag een bar/blok. Scheelt plastic!
Ik heb de bar-variant!
Oh die kan ik niet vinden op de website, zag alleen die ik in een fles!
Ik heb ook de roze bar van lush. De american cream.
Ik vind hem ook fijn!! Ik gebruik hem zelfs om te co-washen voor de curly girl method.