Dat kan heel goed! Ik vind alles ook heel cheap
Ik heb op instagram een berichtje gestuurd naar Susan Bijl en ze zei dat de shopping bag in maat L wél over je schouder gedragen kan worden
Leuke site, maar 43 dollar voor het verzenden van 1 tasje…
Heb zelf toevallig van de week een opvouwbaar tasje besteld bij Ali, een hele simpele zwarte maar ze hebben ook veel in kleurtjes/printjes.
Baggu verkopen ze ook op veel Europese en Amerikaanse sites en dan is het wel een stuk goedkoper inc verzending.
Ik vond dit een leuk en inspirerend filmpje:
Vanwege welke reden is dat een issue dan? De lucht die zonder deksel in aanraking kan komen met je koffie, is toch dezelfde lucht als die je inademt?
Je kunt misschien ook je eigen koffiebeker (met deksel) of thermosfles meenemen en die laten vullen. Van die bekers zijn niet zo duur en herbruikbaar
Gek dat we dit soort prijzen bij kleding/interieur artikelen gek vinden, terwijl in de supermarkt altijd dit soort onafgeronde bedragen te vinden zijn.
Ik breng mijn eigen thermosbeker mee en laat deze vullen. Ideaal!
Er kwam een gesponsorde insta story voorbij van dit artikel. En ik verbaasde me er eerlijk gezegd nogal over. Je kan fast fashion duurzaam maken, maar de fast in fast fashion is het probleem…
Misschien niet helemaal je ding, maar mijn winkeltas/rugzakje van notabag is echt een lifesaver.
@thesocialreporter had hier vandaag op insta stories een hele rant over, wellicht interessant om te bekijken. Schijnt dat Triodos ook hierin investeert als ‘duurzaam’.
Ik vind dit heel interessant
(Uur Netflix staat ongeveer gelijk aan 10 km autorijden)
Iemand deelt dit artikel op Facebook en ik wil er heel graag op reageren maar ik weet niet hoe ik dat treffend kan doen.
Haha bedankt!!
Ik heb er idd maar onder gezet dat het niet een betrouwbare website is, maar ik kom uit een boerenomgeving dus ben wel een beeeetje bang voor de reacties😬.
Ik ook. Ik word er altijd zo gefrustreerd van dat de luidste schreeuwers meteen worden geloofd, ook door mensen die dichtbij me staan.
Misschien heb je hier wat aan.
Ik wil binnenkort duurzame wattenschijfjes aanschaffen (als er weer een 1+1 gratis actie is die van Holland and Barrett, anders mss deze).
Nu ben ik ook aan het kijken naar gezichtsdoekjes en heb deze op het oog. Op een andere website zag ik alleen iets voorbij komen wat heel erg op van die hydrofiele doekjes leeg en ik bedacht dat ik eigenlijk ook gewoon van die spuug/monddoekjes voor baby’s daarvoor kan gebruiken, zoiets. Heeft iemand daar ervaring mee? Is dat fijn/zacht voor de huid?
Ik heb ze zelf gemaakt om te kijken of ik ze fijn vond en dat vind ik! Heb een oude handdoek met gaten en een paar hydrofiel doeken in rondjes geknipt en ze aan elkaar genaaid. De ene kant gebruik ik om met facewash mijn kin wangen en voorhoofd te boenen. De hydrofiel kant gebruik ik om met tonic mijn ogen te doen. Ben er erg blij mee! Na gebruik doe ik ze in een pot met water en soda en ik was ze in een wasnetje mee met de handdoeken.
hah morbide wel