Duurzaamheidstopic

Ik gebruik al een tijdje de rozemarijn en mint versie en ik vind ze heel fijn! Geeft m’n haar goed volume en het wordt niet snel vet.

1 like

Misschien lekkerineenpotje?

Ik gebruik de tea tree en vind hem fijn, je haar heeft wel wat wasbeurt en nodig voor het eraan gewend is, voelt de eerste keren heel stroef

1 like

Vrienden waar ik wel eens oppas hebben dit, echt wel ideaal hoor! Scheelt zoooveel afval!

1 like

Ik vind dit wel cool. Annna is een artiest uit Letland (oorspronkelijk Nederlands) en doet dit nummer mee aan het songfestival. Het gaat over de impact van fast fashion op het milieu. En ik las ook dat ze op het podium alleen maar duurzame kleding draagt.

https://www.ad.nl/show/amsterdamse-annna-wil-naar-songfestival-voor-letland~af87f398/

4 likes

Faith in Nature shampoo is echt mijn favoriet aangezien droogshampoo’s niet meer werken bij mij. Heb de geur Aloe Vera.

1 like

Ik heb die van Levenzonderafval, met citroen gehad. Wel in een potje dus kan je niet (makkelijk) meenemen voor onderweg. Maar ik zweet best veel en was hier tevreden mee. Kan je ook makkelijk zelf maken trouwens.

Mijn brood blijft gewoon vers en ik heb er ook geen last met opvouwen als er nog maar 2 boterhammen bijv inzetten.

1 like

Ik heb zo een bocnroll ding van mijn werk gekregen en ik gebruik hem nooit want eet op werk, en mijn vriend werkt vanuit huis.

Ik wil de mijne wel opsturen, als je dat wil hoor haha, staat wel onze bedrijfsnaam op. Gebruik hem toch niet.

1 like

Ik heb ze van ImseVimse, zijn heel fijn! Alleen merk ik dat ik nu toch vaker lichtgekleurde wasbare wattenschijfjes pak, omdat ik dan kan zien welk gedeelte ik al heb gebruikt en wat nog niet. Aangezien ik alleen maar mascara draag gebruik ik voor én achterkant van die wattenschijfjes echt meerdere keren.

1 like

Super lief aanbod! Maar ik ben er nog niet zeker van of ik zoiets écht ga gebruiken, dus ik pas nog even. Ik draag namelijk vaak een linnen tasje en dan ben ik bang dat ik m’n brood verfrommel. Denk dat een broodtrommel meer iets is voor mij, maar dan liever niet van plastic.

1 like

Er bestaan ook broodtrommels van bamboe, wellicht is dat een idee? Is vrij populair nu dus zou niet heel moeilijk moeten zijn om te vinden. Of van gerecycled materiaal.

1 like

Ik heb mijn eigen wattenschijfjes gemaakt en ben nu helemaal gelukkig met mijn duurzaamheid :nerd_face:

9 likes

Heb je nog gekeken of je het uiteindelijk fijn vindt om over je schouder te dragen? Vandaag was ik in een museum en ik zag in de shop tassen van Tinne + Maria. Hele mooie tassen, volgens mij ook duurzaam, maar ben het niet 100% zeker. Ik vond ze er heel mooi uit zien en het lijkt erop dat er ook veel inpast.

1 like

Nee nog niet. Had er nog geen tijd voor/zin in. Wil denk ik maandag even kijken :smile:

De tas van jou is niet helemaal m’n smaak. Ik hou meer van die felle kleurtjes en het materiaal van die van Susan Bijl. Ook makkelijker mee te nemen.

Wel lief dat je meedenkt!

1 like

En https://baggu.com/?

Dit merk schoot me opeens weer te binnen.

1 like

Oehhh deze is echt heerlijk hysterisch :heart_eyes:

Thanks! Hier ga ik even naar kijken

2 likes

Ik zag net trouwens dat ze nu ook bij de Søstrene Grene wasbare wattenschijfjes verkopen. Misschien handig voor mensen die ze willen uitproberen.

2 likes

Waarom zijn die prijzen daar altijd zo gek

Zou het niet gewoon de bedragen van deense kronen naar euro’s zijn. Ik ga is ff op onderzoek uit.
Edit: hun Deense website erbij gepakt die zusters zijn gewoon gek op rare getallen zo te zien.

1 like