Durf te vragen

Ik vind Den Haag altijd erg gezellig voor een weekendje weg!

1 like

Ik nog steeds hoor :smiley: Wat een man!

2 likes

Ter aanvulling: met mijn Bose QC35 kan ik wel via Bluetooth de telefoon opnemen, m’n telefoon blijft gewoon in m’n zak, de koptelefoon kondigt aan ‘incoming call from mama’, dan klik ik op de zijkant van de koptelefoon om te accepteren en dan kan ik gewoon praten in het luchtledige, de microfoon zit in 1 van de schelpen, werkt prima.

1 like

Dat klinkt perfect! Heb je een iPhone of Android?

iPhone!

2 likes

Risotto :heart_eyes:

Rotterdam! Of Maastricht

Waarom zijn er mensen die als ze hun kussen ruiken al slapen, en aan de andere kant mensen die continu maar slaapproblemen hebben?

1 like

Ik vind Breda ook erg leuk!

Shepherd’s pie, al is dat wel een beetje een wintermaaltijd. In de zomer zelfgemaakte paella!

1 like

Het is inderdaad precies zo als je het zegt, je download de app, bekijkt wat je zou willen hebben (sommige djngen gratis, sommige tegen kleine betaling). Vaak scan ik met de app voor de zekerheid of het het juiste product is. Dan inderdaad kopen, foto van bon maken en insturen. Vaak na een dag al het geld op je rekening. Er zitten geen verborgen kosten aan. Soms hebben ze veel leuke gratis/goedkope dingen en soms niet.

1 like

@Polska Wat @Lovepink zegt inderdaad. Ik heb het een tijdje gedaan maar zelfs hier ben ik te lui voor, echt erg. En eigenlijk kocht ik vaak producten die ik anders nooit zou kopen dus besparen deed ik er ook niet echt mee.

2 likes

Welk strand is leuk om een beetje te wandelen en te lunchen?

Domburg !

2 likes

Katwijk!

1 like

Een goede vriend van mij heeft zich onlangs verloofd en nu wil ik hem en zijn vriendin een kaartje en een klein geschenkje geven.

Maar ik heb echt geen inspiratie en weet ook niet wat nu juist ‘gepast’ is om aan een verloofd koppel te geven. Help?

Is er al een verkooptopic ? Ik heb Vans die ik wil verkopen :innocent:

Dankje! Had op verkoop gezocht, maar zal wel scheel gekeken hebben! :grin:

Soms krijg je 100% terug, dan koop ik het echt al-tijd, haha

1 like

Kijkduin! En dan lekker lunchen bij Altro :relaxed:

1 like

De punt bij Westenschouwen, zijn een paar strandtentjes en ik vind het mooi daar. Of bij de vuurtoren bij Burgh-Haamstede, alleen ik herinner me daar geen strandtenten! Ouddorp kom ik ook wel maar daar zijn een paar vieze stranden en ik vergeet altijd welke dat zijn (volgens mij bij paal 10 iig).

1 like