JBL!
@FastFood @Polska
Die heb ik al geprobeerd, maar de Bic zonder dop vind ik te dun en scherp en de Bic met dop te dun
@Enthusiasm Goeie tip, ga ik doen!
@Daelyss Die heb ik nog niet gehad, ga ik proberen!
@176-716 Die heb ik eerder ook gehad, maar konden niet mijn lievelingspen worden (al weet ik niet precies meer waarom niet)
Superlief, jullie reacties, dankjulliewel!
Een familielid van mij (die ik echt amper zie) gebruikt al jaren ons Netflix account. Ik merk dat ik dat echt irritant begin te vinden. Dus wil haar er eigenlijk afgooien. Maar de vraag is, hoe? En Videoland hetzelfde. dat wachtwoord heb ik al eens verandert maar ze kan er blijkbaar nog gewoon in.
Account opzeggen en nieuw account aanmaken?
Wachtwoord veranderen en dan op alle apparaten laten uitloggen, dan kan ze er als het goed is niet meer in
Heeft iemand ervaring met het half verven van een muur zoals dit?
Ik wil dit vandaag heel impulsief gaan doen maar ben bang dat je daarvoor een verf-pro moet zijn en ik heb twee linkerhanden
- Je muur afplakken met tape (neem niet het goedkoopste want je wilt wel dat het plakt)
- Over 1 cm van het tape (horizontaal, aan de onderkant van het tape) en 1 cm van je muur (onder het tape dus ook) een rand (horizontaal) wit verven (dezelfde wit als je muurkleur bovenaan)
Dit zorgt ervoor dat je donkere verf straks niet onder je tape door lekt. - De onderkant blauw verven (tot net op het tape)
- Tape verwijderen
Hoe gebruiken mensen bodylotion of -cream? Letterlijk heel je lichaam insmeren of alleen armen en benen? Elke dag na het douchen? Of alleen soms als je een me-time momentje hebt? Ik heb inmiddels een hele collectie Rituals producten die ik meer wil gebruiken, maar ik krijg het gewoon niet in mijn systeem.
Ik gebruik het meestal als ik m’n benen heb geschoren. Of soms als ik zie dat m’n huid een beetje droog is. Maar doe meestal alleen m’n benen en armen
Hoe kom je van een glazenwasser af?
Ik gebruik het op m’n benen als ze trekkerig aanvoelen. Of inderdaad als verwenmoment. Ik smeer me meestal niet volledig in, vooral benen en hals
Een aanvulling op de andere tips, je moet echt speciaal tape kopen! Dat reguliere schilderstape (crème kleur, voelt een beetje papierachtig) is niet voldoende. Daar kan de verf namelijk onder doorlopen en dan heb je geen strakke lijn. Kip tape ultra sharp is bijvoorbeeld wel goed, daarmee krijg je echt strakke lijnen!
Dat ligt denk ik aan je huid. Ik heb een heel droge huid en moet mijn armen, benen en buik goed insmeren iedere avond. Maar je kan bv ook de geur gewoon heel lekker vinden en je huid insmeren wanneer je je extra fris wilt voelen.
Elke dag als ik gedoucht heb over heel mijn lichaam.
Dat getal achter de plus staat voor het aantal dagen erbij. Dus 24+2 is dan 24 weken en 2 dagen, al zou je dat bij 24 weken denk ik nog niet gebruiken want dan zijn die dagen nog niet zo van belang
Is er hier iemand die een Wft-basis diploma heeft? Zou je willen vertellen wat ik een beetje kan verwachten?
Weet iemand een plek in den haag waar ze goed kunnen wimperliften en wenkbrauwen kunnen epileren?
Is er misschien iemand die Engels als moedertaal spreekt en een stukje van mijn cv wil nakijken? Het is een lopend stukje tekst voor op een website, ca. 230 woorden. Mijn dank zou heel groot zijn!
Wij hebben voor het eerst afspraak met hypotheek adviseur, kan iemand tips geven?
Ik ga altijd naar beautybylisa