Durf te vragen

Deze misschien?
1 like

Mocht je net zo een debiel zijn … bij de Kruidvat heb ik vanmorgen pepernoten gekocht. En chocopepernoten.

4 likes

Iemand aanraders voor een goede een goede koptelefoon/bluetooth box

Wat zijn Rob Geus kinderen? Ik zie dat hier steeds maar heb denk i de post gemist waarin het uitgelegd werd?

2 likes

Van die typische blonde kinderen met een bril en van die typische coolcat kleren en schoenen haha die echt heel degelijk zijn en die moeder heet dan Marjan en die vader Rob
Zoiets

5 likes

Heeft iemand hier tips om uit te gaan in Delft. Mvg feestcommissie

1 like

Weet iemand een goede draadloze box?

De enige twee plekken die ik ken om te dansen zijn de Ciccionina en de Steck (zitten tegenover elkaar in de Kromstraat)
Café de Tango is wel gezellig.

1 like

Thanks! We gaan zo naar Steck :slight_smile:

1 like

Misschien zijn je retouren nog niet verwerkt? Daardoor kon ik t laatst niet iig! Geen aanrader dat vooraf betalen, heb 1.5 maand na het retour sturen en meerdere telefoontjes nog steeds m’n geld niet terug :roll_eyes: (nu zeiden ze vrijdag weer deze week maar ze hebben eerder beloftes gedaan dat ze het in orde gingen maken en ik het binnen zoveel dagen kon verwachten wat dus niet gebeurde dus moet 't nog zien…)

Kan ook aan je postcode liggen! In mijn wijk zijn veel wanbetalers waardoor ik niet achteraf kan betalen, kan ook geen gebruik maken van afterpay bijvoorbeeld. Super irritant, maar het hoeft niet altijd aan jou te liggen.

1 like

Zo ik heb deze helemaal door gelezen en de wat heb je je altijd al afgevraagd om te bepalen waar ik deze vraag kan stellen. Wou eerst nog vragen wat het verschil was tussen beide topics maar daarvan wist ik al helemaal niet waar ik het moest plaatsen dus enfin dat is van latere zorg dan nu mijn vraag:
Bestaat groentejuwelier echt en wat is dat dan of is dat iets om over dreven chique bekakte mensen belachelijk te maken en is t gewone een nep chique woord voor groenteboer?
Alvast bedankt aan iemand die antwoordt

1 like

Mijn twee gootstenen (keuken en badkamer) zijn verstopt :frowning: :frowning: :

Iemand fijne tips? Het liefst tips die je zelf eerder hebt geprobeerd, op internet staat zooo veeeeel :frowning:
Anders moet ik de huisbaas mailen. Maar misschien kan ik het zelf?

https://www.ah.nl/producten/product/wi225126/hg-vloeibare-ontstopper?ds_kid=58700003792198076&gclid=EAIaIQobChMI6tnNkcKL3QIVDZPtCh0oOQIFEAQYAiABEgJ_evD_BwE&gclsrc=aw.ds&dclid=CNWy15bCi90CFUmWdwodvFcMyg Dit werkt als een tiet

1 like

Ik ben op zoek naar balpennen:

• met donkerblauwe inkt
  • die dik schrijven (dus het tegenovergestelde van een fineliner)
  • die zacht schrijven (sommige pennen zijn zo scherp als je schrijven, moeilijk uit te leggen)

Waar haal ik mijn nieuwe favoriete pen?

Een bic pen, zonder dop!
9200000024523256

5 likes

omg je omschrijft mijn lievelingspen haha. ik heb jarenlang dezelfde gehad van de Hema, maar ik geloof dat die er inmiddels niet meer is.
daar kun je pennen uitproberen, of bij de (grotere) bruna. zeker doen!

Parker pennen

@anon31745129 @Colaatje dankjullie! ga morgen een van de twee halen. het betreft nu wel 2 gootstenen ipv 1 :stuck_out_tongue: , dan maar gewoon in allebei gooien?

Ik ben fan van deze van de Hema, 24 pennen voor 3 euro

5 likes