Ik heb die van mij bij Primark vandaan. Weet niet meer hoeveel ie kostte, maar kan nooit duur zijj geweest!
Ik heb er één van Nike. Echt tien jaar geleden gekocht bij de plaatselijke sportwinkel voor €25. Dus laat je niet gek maken door al die absurt dure merken.
Heeft iemand ervaring met het gebruiken van de Nuva Ring?
Ik twijfel erover om dit te gaan proberen…
Ja ik! Wat wil je weten?
Mijn eerste was van de action voor 4 euro. Ben inmiddels over op een van reebok, maar heb op die van de action echt veeeel yoga gedaan!
Hoe plaatst de politie ongezien afluisterapparatuur in auto’s? Breken ze die auto’s open zonder sporen achter te laten?
Ik ben benieuwd hoe je het ervaren hebt of hoe je het nu vindt! Makkelijk in gebruik? Veel bijwerkingen? Hoe is het in vergelijking qua pil? Hoe doe je het met seks?
Het is erg makkelijk in gebruik. Je stopt hem er makkelijk in en voelt hem niet zitten. Wel voelt mijn vriend hem soms tijdens seks. Bijwerkingen weet ik niet zo goed. Ik begon op mijn 14e met de pil en merk daartussen in ieder geval geen verschil. Het is wel een stuk preciezer qua tijd. Je hebt maar drie uur speling i.p.v. 12 bij de pil. Ik zet het altijd met een herinnering in mijn agenda en dat gaat prima.
Ja precies zo
Is hier toevallig iemand die door functiebeperking niet langer kon (door)studeren en hierdoor een studieschuld heeft opgelopen en daar een kwijtschelding voor heeft ontvangen?
Ehm nee , maar misschien kan het profileringsfonds van je hogeschool/universiteit uitkomst bieden?
Enige wat ik weet is dat je het van tevoren moet aangeven (dus voor de vertraging daadwerkelijk is opgetreden). Dacht zoiets dus pin me er niet op vast
+@Chips
Ja het staat al bijna 5 jaar allemaal netjes op papier. Ben wel heel blij dat ik dat meteen heb geregeld en was altijd het doel om wel weer te gaan studeren maar mijn diplomatermijn is bijna op en ik moet dus vanaf 2019 gaan terugbetalen maar kreeg het advies om het niet om te laten zetten in een gift bij functiebeperking als ik nog wel het doel had om ooit wel nog te gaan studeren dus vroeg me af of iemand daar toevallig ervaring mee had
Maar alsnog bedankt voor het meedenken
Ik ben geld aan het ophalen voor een goed doel. Heb al een aantal evenementen georganiseerd om geld op te halen. Maar ben nu een beetje inspiratieloos. Wat vinden jullie nou echte leuke/creatieve ideeën om geld op te halen voor een goed doel? Ik heb bv al een aantal yoga lessen gegeven op donate what you want/can basis. Dus echt iets waar je misschien sowieso wel geld aan uit zou geven, en dat t dan helemaal mooi is dat t voor t goede doel is?
wat betalen jullie doorgaans aan het (laten) plakken van een lekke band bij een fietsreparatiebedrijf?
Bij mijn fietsenmaker is het 15,95.
Ik heb een keer 30€ moeten dokken
Nu plak ik ze zelf altijd
Ah dat is zeker een leuk idee! Bedankt voor de tip!
7,50 en nieuwe binnenband 15
Selena Gomez - Back to you, misschien?