Durf te vragen

Ik zou vooral aanraden om heel veel oefenexamens te doen. In het boek staat lang niet alle info is mijn ervaring (die van de ANWB). Ik heb 7,5 uur online examentraining gekocht bij Vekabest en ben dat gaan doen nadat ik alle stof had geleerd en 1x gezakt was al voor het officiele examen. Zonder die oefenexamens had ik het nog steeds niet gered denk ik!

1 like

MyJewellery inderdaad
Overload studio’s
BY1OAK
Oona&Mae

1 like

Thanks! Heb jij ook zulke oorbellen en mag ik vragen welke maten jij hebt genomen? 10, 12 of 14?

Edit: sorry. Laat maar alleen bij fashionology is dat :slight_smile:

Ik

Was dat gemakkelijk? Hoe oud was je? Hoeveel spaargeld heb je in gelegd? Als dit te persoonlijk is dan snap ik het hoor. Ik zie vrienden allemaal huizen kopen maar die zijn met twee en ik heb geen realistisch beeld meer.

Ik heb je berichtje gestuurd.
Maar ik kon het in mijn eentje onder andere door hulp van familie. Maar anders had het ook wel gegaan, alleen had ik dan een oud éénkamerappartementje in plaats van een iets ruimer appartement van 10 jaar oud.

1 like

Fashion tape voor jurkjes kijkt me lastig, tenzij je de hele avond zit, dan kan het prima. Ik heb wel eens gehoord van mensen die gewichtjes aan de binnenkant van de onder kant van hun jurk naaien. Door het gewicht kruipt de jurk niet onhoog.

2 likes

Ik eet elke ochtend gekookte havermoutpap met magere melk. Maar het steeds opnieuw koken van kleine hoeveelheid en er eerder voor opstaan staat me tegen. Weet iemand of je het ook voor aantal dagen kan maken en in de koelkast kan bewaren? Hoe lang blijft zoiets goed? Van overnight oats had ik al gehoord, maar ik wil weten of het ook voor een aantal dagen kan.

Herkenbaar. Ik maak het nu in de magnetron. Havermout met amandelmelk. 1,5 min is voldoende. Dan is havermout zacht genoeg en laat ik het nog even een minuutje staan. Je ziet dan dat het nog door gaart. Genoeg tijd om het fruit te snijden dat ik erdoor doe. Is echt prima te doen. Beetje experimenteren!

2 likes

Dat is al beter ja, goeie tip! Maar denk je niet dat ik het paar dagen in de koelkast kan bewaren? En er aantal dagen mee kan doen. Koud eten is voor mij geen probleem.

Ik maak altijd overnight oats, maar als ik die vergeet en pas de volgende dag opeet wordt het wel echt een blok beton in de vorm van het bakje, koud krijg ik het dan bijna niet meer doorgeroerd, na 1.5minuut in de magnetron gaat het dan wel.

1 like

Thanks voor je reactie. Dan zal ik het maar niet doen nee haha

Nee, ik hou er wel van de havermout een bite heeft. En wat @Merel zegt, als je het dan opnieuw zacht moet maken door het 1,5 min in de magnetron moet doen, wat schiet je er dan mee op?

1 like

Niks qua tijd en gedoe nee! Thanks voor je reactie

1 like

Ikzelf niet maar 2 vriendinnen van mij wel dus weet er wel veel over (en heb zelf ook gekocht, wel met partner dan)

De lening krijgen was bij hen allebei goed verlopen, hadden allebei wel een vast contract van al meer dan 3 jaar. Bij de ene waren de eigen middelen 10% (op een aankoopsom van 110.000), de andere heeft 110% geleend (dat kon toen nog) om zo de registratie en notaris kosten te betalen.
Dit gaat over 2012 en 2014.
Ze waren toen 27 en 23.

1 like

Weet iemand een fijn YouTube kanaal waarmee ik thuis yoga ‘lessen’ kan volgen?

Ik ben een beginner (nog nooit iets mee gedaan) en ik wil eerst eens thuis kijken of het iets voor me is voordat ik een godsvermogen ga betalen hier.

Yoga with Adriene!

5 likes

ik ga vrijdag naar Indonesië en ga er ook een aantal dagen duiken. Met de vele aarbevingen die er nu zijn was ik wat aan het denken geslagen: hoe moet het zijn als je als duiker onder water bent en het is op dat moment een aardbeving? Ben je op dat moment net beter af onder water als op land of niet? :woman_shrugging:t3:

Oeh, een 30 day challenge (pardon, journey). Ik denk dat het wel handig is om een yogamatje te kopen dan? Heb je daar misschien ook een tip voor (liefst niet online en niet te duur om mee te beginnen)?