Durf te vragen

Wow heldin! Nu even kijken of ik dat ergens kan kopen :joy: vind op insta zo 123 geen link

Waar moet je op letten als je een sportbh koopt? Lolllll ik ga voor het eerst sporten :’)

Dat je tetten niet meer bewegen als je springt, strak is goed.

Weet iemand of er beachclubs oid zijn bij Breskens waar je een bedje kunt huren etc? Haat zand en wil het liefste niet op een handdoek liggen hahaha, het mag geld kosten ofc :stuck_out_tongue:

Nee volgens mij niet, iig het strand van Breskens niet. Maar als je daar toch bent moet je bij het Halve Maentje gaan eten :heart_eyes:

Die sla ik op! Zijn er wel bedjes bij een strand dichtbij?

Is er iemand hier die werkt bij de Etos? Ik vraag me af of etos medewerkers met jouw kaart je koopgeschiedenis op kunnen zoeken

Voor zover ik weet niet, zo luxe zijn ze nog niet in Zeeland. :stuck_out_tongue_winking_eye:

Dat zullen medewerkers van een winkel zelf niet kunnen neem ik aan! Maakt niet uit welke winkel. Lijkt me dat zo’n kassasysteem dat niet zomaar kan? Haha

Misschien op hoofdkantoor wel, Als het moet? Dat ze in hun systeem kunnen kijken

Ik heb echt de domste vraag ever… maar mijn kat heeft een vol glas water omgestoten. Glas stuk uiteraard. Nu ligt er een hele plas water op de grond, maar ook allemaal glas splinter ( ik heb de grote stukken al opgepakt) . Hoe maak ik dit nou schoon/ruim ik dit op? Zonder dat ik mijn handen open haal aan die kleine splinters.

Okee dankje !! :blush::blush:

Bij Douglas kan dat wel gewoon, grote kans dat Etos het ook kan. @Fair vaak kun je zelf ook inloggen op de site met je kaartgegevens en het zien.

Ik wil gaan leren voor mijn auto theorie maar welk boek is handig/goed?

Wil je ook meteen rijlessen nemen? Vaak kun je dan een pakket nemen waar ook een theorie examen bij zit en kun je boeken van hun krijgen. Anders zou ik een ANWB boek nemen, de nieuwste versie.

Bedankt voor jullie reactie @Enthusiasm en @anon31745129
Ik was m’n kaart laatst vergeten bij een grote aankoop van zo’n 60€
De moeder van m’n vriend werkt bij Etos en bood aan de punten op m’n kaart te zetten. Nu heb ik dus de kaartcode gegeven alleen ben ik bang dat ze m’n aankopen ziet waarvan we liever niet hebben dat ze het weet (waaronder zwangerschapstesten)

Had trouwens idd al gekeken op de website maar daar kon ik ze zelf niet inzien. Etos bewaart deze gegevens wel ivm persoonlijke aanbiedingen

Ja ik heb al een rijlessen pakket via groupon gekocht🙈

1 like

Waar koop ik leuke oorbelletjes (minimalistisch) voor in tweede en derde gaatje? Ik bedoel meer zoals fashionology. Liefst online.

En kan iemand me helpen met de maten? Pak je alles een maat (10, 12 of 14 mm) of pak je van alles wat? Ik heb een gemiddelde oorlel denk ik haha, geen megalel. Moeilijk om in te schatten dit.

Myjewellery!

1 like

Zijn er hier mensen in België die alleen een huis/appartement hebben gekocht?