Durf te vragen

Zit de bikini fijn? Dat lijkt mij het belangrijkste

Dat lijkt me niet de bedoeling nee! Denk dat je ondanks dat het het laatste exemplaar is er spijt van zal krijgen als ie niet goed zit.

Kan het Rob Geus-kind in de zomer ook sandalen dragen @Trenchcoat? Want dan heb ik er een paar in het wild gespot.

3 likes

Als ze geen vieze rubbertjes hebben kan dat vast wel!

3 likes

Van die heerlijke klittenband sandaaltjes met dikke zool :crossed_fingers:

5 likes

Ik zag ze niet bij de coop Hilversum :expressionless::expressionless::expressionless::expressionless::expressionless:

O Jumbo ook lees ik nu:
https://www.ad.nl/economie/de-eerste-kruidnoten-liggen-nu-al-in-de-schappen~aca63598/

Ik wil heel graag eens een goede foundation kopen in de juiste kleur, bij de drogist haal ik altijd de verkeerde. Hoe pak ik dit aan? Bij de Douglas? Gewoon vragen welke kleur bij me pas en dan brengen ze het aan? En is het normaal om dan een tester daarvan te vragen zodat ik het zelf ook kan uitproberen?

1 like

Weet iemand een winkel in Tilburg waar je een leuk kleinigheidje kan kopen voor een huwelijk? Zo’n kadowinkel bijvoorbeeld? Ze willen graag geld krijgen, maar vind het wel leuk om er iets leuks bij te geven dat huwelijk-gerelateerd is.

Testers zijn heel normaal, en zou ik ook altijd vragen als je de betreffende foundation wil kopen. Zo kun je zien hoe het er thuis in je eigen spiegel uitziet, hoe het opbrengt en hoe het houdt in de loop van de dag. Bijvoorbeeld ook om te zien of een foundation oxideert in de loop van de dag. Dat is toch altijd anders dan dat een MUA het opbrengt. Die kan je dan weer goed helpen met de kleur.

1 like

Ik heb ook goede ervaringen met MAC (zoals @anon91490777 al zegt)! Hou er wel rekening mee dat je nu misschien wat bruiner bent door de zomer!

1 like

Ik beaam ook het binnenstappen bij een MAC winkel. Ik draag nooit foundation maar wilde dit wel dragen op mijn bruiloft en ze hebben me daar toen heel goed geholpen en toen ik het op de dag zelf aanbracht zag het er ook mooi uit.

2 likes

Wat is nou een fijne yoga mat? Ik heb iets wat meer een fitness mat is te noemen. Die is een stuk groter en dikker, maar hij stinkt ook ontzettend en ben al te lui om dat ding neer te leggen, laat staan er echt oefeningen op te doen. Dus zoek iets compacter, en hopelijk waar ook een minder chemische geur aan hangt :biggrin:

Het is heel moeilijk om iemand een yoga mat aan te raden, aangezien het vooral persoonlijke voorkeur is. Het ligt eraan hoevaak je ook yoga doet en hoeveel geld je eraan uit wilt geven. Ik heb deze: https://byoganow.com/
Deze is duur en het alleen waard als je hem dus ook veel gebruikt. Maar hij is heel fijn en past heel goed bij mij. Verder heb ik goede verhalen gehoord over liforme en de lululemon yogamatten.

2 likes

Die is inderdaad aan de dure kant, ga de rest is bekijken, dankjewel!

De rest is nog duurder haha (sorry!!)

je kan ook amazon proberen…volgens mij is gaiam ook best goed!

1 like

Haha oh, maakt niet uit. Amazon ga ik ook eens kijken dan

Ik heb er nu een van Nike en ik ben er heel tevreden mee! Gaat lang mee, is niet te dik maar wel comfortabel. Hij kostte 25 euro als ik het me goed herinner… (Geen idee of dat duur is voor een yoga mat eerlijk gezegd)

1 like

Thanks, ga ik ook checken. Volgens mij is dat niet zo duur

Dankje voor de tips qua dikte, had ik nog niet over nagedacht. Ga eens rondneuzen. Bedankt allemaal!!

1 like