Durf te vragen

Dankjewel, superlief! Van Teneues kan ik niet echt iets vinden. Dat merk wel, maar agenda’s niet en ook geen verkooppunten. Moleskine lijkt niet echt van die To Do lijstjes onderaan een dag te hebben en die wil ik juist wel. Brepols en Ryam zien er wel goed uit! Wel een tikkie saai (zakelijk) maar in ieder geval wel wat ik bedoel. Fijn!

En ik ga nog even op vertical planner zoeken. Dank!

1 like

Wat voor soort Gameboy zoek je? Een bepaald type, of echt de lichtgrijze gameboy met roze knoppen?

@Prikkelbaar Er is ook een website die nog af en toe oude Gameboys in de aanbieding heeft, moet je wel maar net geluk hebben met wat er binnen komt.

Wat vinden jullie een chille winkel voor goedkope bh’s? (Tot een tientje per stuk ofzo?)

Primark? (Ik draag zelf amper behas maar vriendinnen zijn er zeer tevreden mee.)

1 like

Hmm daar kom ik zo snel niet meer (niet in de buurt) dus dat valt eigenlijk af haha.

Hema! Misschien qua imago niet waaraan je dacht maar ik vind die veel fijner dan die van h&m.

(Op de momenten dat ik geen fortuin uitgeef aan online lingerie shoppen…:wink:)

1 like

Hmm ik heb nu ook van de Hema maar ik wou juist anderen maar goed de Hema heeft natuurlijk meer soorten bh’s. Ach moet daar morgen toch heen met mijn moeder, kan wel even rondkijken is alweer even geleden. :slight_smile:

Haha lekker weer van mij. En anders misschien C&A ofzo? En Bristol, zeeman, ter Stal of dat soort winkels waar je normaal niet binnenloopt.

1 like

Hmm ja ik zal eens rondkijken haha. Maar ik ga de Hema ook nog even een nieuwe kans geven.

New Yorker. Zijn wel meestal €12,90 geloof ik, maar wel echt prima! En vaak ook wel leuk. Soms ook hoerig dus als je dat zoekt is New Yorker je vriend.

4 likes

Mag je bierflesjes (3 stuks) gewoon naar het buitenland (Denemarken) verzenden via pakketpost? Ik kan er nergens iets over vinden dat het NIET mag.

Zeeman! Vind die zelfs voor grote cups fijn zitten.

1 like

Weet toevallig iemand of er al ergens peper/kruidnoten te koop zijn #jakruiptalineenhoekje

2 likes

Coop!

1 like

https://www.postnl.nl/versturen/pakket-versturen/pakket-buitenland/buitenlandse-verzendvoorwaarden/verboden-goederen-en-stoffen-buitenland/ staat er hier ook niks bij?

https://www.postnl.nl/versturen/pakket-versturen/pakket-buitenland/buitenlandse-verzendvoorwaarden/verzendvoorwaarden-per-land/?country=dk

Daar had ik al inderdaad al gekeken! Staat niet dat het niet mag, dus kan ik ervan uitgaan dat het dan wel mag?

Als het percentage onder de 24% is mag het zo te zien ja :stuck_out_tongue:

1 like

Ja mag, binnen de EU mag je volgens mij verzenden wat je wilt.

1 like

Is het heel erg not-done als de cups van een bikinitop aan de zijkant (in de buurt van m’n oksels) wat uitsteken? Volgens internet is 'ie dan officieel te groot en op de modellen valt de top ook wat ‘lager’ en meer aansluitend.

Ik zou het heel jammer vinden omdat het een laatste exemplaar is uit de sale. Maar ik wil wel een goede beslissing maken…