Durf te vragen

Hmm… Het lijkt me echt heel vreemd als het echt zo is. Want waarom zou diegene een andere geboorteplaats op het NL’s paspoort hebben en niet gewoon de eigen geboorteplaats?

Tenzij er in een Nederlands paspoort verplicht een Nederlandse plaats moet staan. Dat zou kunnen. Maar Google helpt me niet verder.

Nee dat hoeft niet (heb ik ook niet)

1 like

Gisteren was de jeugd van tegenwoordig aan het optreden en Freddy had een shirt aan met een aambeeld op de achterkant en daarbij de tekst ‘ploegen dienst’ en op de voorkant stond iig iets van een laars en de tekst ‘100% anti alles’. Ik google me de tering maar vind dit shirt niet, iemand enig idee van het merk of het shirt? NEED THIS, kan iig niet vinden dat het van zijn eigen merk tratlehner zou zijn.

Kan je het hem niet vragen op twitter? :stuck_out_tongue:

1 like

Al meer dan een jaar niet gebruikt die twitter :frowning:

(Ik had het niet gecheckt.) Maar dat had ik niet verwacht. :open_mouth:

Hij heeft GVD ook al geen insta, niet dat ik kan vinden iig IK MOET DAT SHIRT.

Oh wacht, misschien toch insta

https://www.facebook.com/ploegendienst/ er was een festival dat ploegendienst heet ff kijken was het niet merch van dat

1 like

Dat zou ik niet heel onlogisch vinden eigenlijk? Wel fucking kut want dan vind ik dat shirt NOOIT hahahahhaha

Maar als het merch van dat festival is dan zouden ze toch ergens wel iemand moeten tonen die daarin poseert. Geen webshop of zo op die site. :’) https://www.instagram.com/p/BUkaydmjMXs/?hl=nl&taken-by=ploegendienst dit zegt ook weinig. :’)

Ja heb ik net meteen gekeken hahahaha, niet gevonden meehhhh

Frustrerend. Ik wil het weten omdat ze op dat festival ook wel strooien met spreuken op merch en social media ‘helemaal naar de sollicitering’, en ‘lekker gewerkt pik’. :’)

Dat festival zelf lijkt me suuuuperkut, maar als ik zo die spreuken hoor lijkt me dat best wel mogelijk dat het een shirt van daar is…

1 like

Ja daarom.

Like voor je onderschrift!!

Ik ben op zoek naar een agenda/planner met deze indeling (dit is de Purpuz planner) maar dan zonder die honderden pagina’s met dromen/doelen/uitleg. Dus een gewone agenda met deze inhoud. Heeft iemand toevallig een tip? Van januari 2019 tot december 2019.

Ik ben dit topic aan het bijlezen, maar ik ben twee jaar geleden met Creativ Eventz naar Krakau en Auschwitz geweest en dat is goed bevallen! Je hebt dan een Nederlandse gids. De excursie naar Auschwitz duurde toen zo’n 6 uren.

1 like

Ik heb deze gehad van verschillende merken. TeNeues, Moleskine en nog 1 met een kroontje waarvan ik niet op de naam kom. Altijd even zoeken tussen de weekindelingen. Zal even kijken of ik de naam van dit type nog kan terugvinden!

Edit: Brepols (type = timing) en Ryam (weekplan noemen ze het geloof ik)!

Vertical planner kan helpen in je zoektocht voor Engelse agenda’s en Moleskine.

1 like

@anon26776401 vjeze stuurde dat het idd een ploegen dienst shirt was meeehhhhh

1 like

Balen :frowning: