Durf te vragen

Ik geloof de hazelnootversie van deze:

De kokos is ook echt HEMELS!

3 likes

Hmm nee toch? Want waar moeten ze dan opeens heen met z’n allen?

1 like

No way dat je dat trekt.

Ik had ze met de jaren terug kerstvakantie en de drogist dicht was. Die twee dagen waren de hel.

Nope, zolang ze leven houd je ze

Ze kunnen ook gewoon eitjes leggen dus dan begin je steeds opnieuw lijkt me? Die shampoo is denk ik de makkelijkste oplossing. En al je spullen goed wassen!

1 like

Ah oke, duidelijk. Had geen rekening gehouden met de jeuk en dacht dat ze misschien vanzelf dood zouden gaan van de smerigheid. Klinkt ook niet erg logisch overigens.

@Goldenmilk
Ik las in een ander topic dat je glutenvrij en vegan eet en mijn vraag was eigenlijk: wat eet je dan zoal? (Uit interesse, niet om je te judgen of wat dan ook. Het leek me namelijk altijd een onmogelijke combi.)

1 like

Hahahaha
Leuke lijst om te zien! Dacht dat het alleen exotisch superfood zou zijn, maar valt me mee.

Misschien zo’n groep op facebook? Volgens mij loopt dat altijd wel

Moet je eens vragen of ze je met een handscanner kunnen checken. Dan kan die piepen waar iets is…
Neem je bv altijd kauwgum mee voor het vliegen? Hij gaat namelijk ook af op de verpakking van sportlife (doordruk strip is metaal)…

1 like

Ijhallen in Adam?

Wat is nou eigenlijk de beste multi-vitaminen pil?

Sorry flauw

13 likes

Ik zou zeggen Solgar

Vraag over paspoort en geboorteplaats:
Stel, je bent geboren in plaats Y in land X, maar later verhuisd naar Nederland. Je hebt een Nederlands paspoort én een paspoort van land X. Kan het dan dat je geboorteplaats in je Nederlandse paspoort een Nederlandse plek is?

Lijkt me niet, want daar ben je niet geboren. Je staat dan ook niet in de papieren van vroeger, dat je daar aangemeld bent als nieuwe baby (lekker verwoord ja).

Ja dat lijkt me wel zo logisch toch? Maar ik ken nu iemand die dat wel claimt. :thinking:

En hoe betrouwbaar is diegene? Ik zou beide paspoorten wel willen zien dan, voor ik het geloof. En dan geloof ik het wrs alsnog niet. Want welke plaats in NL wordt er dan gekozen? Random maar iets?

Ik denk niet dat dit kan. Ik ben geadopteerd en heb gewoon een nederlands paspoort en nationaliteit, maar mijn geboorteplaats blijft ook daadwerkelijk mijn geboorteplaats.

Misschien kun je het wel veranderen door met je geboorteakte te sjoemelen, maar dat lijkt me niet heel legaal?

@Virago Wel betrouwbaar! En het is de plaats waarin diegene is opgegroeid verder

@flazeda Nee dat lijkt me inderdaad ook niet legaal :sweat_smile:

De persoon zelf zegt het niet te weten hoe het kan, want diegene heeft ook een dubbele nationaliteit.