Er is nog geen vriendschaps topic op het forum toch? Dus een waar je vragen/frustraties/moeilijke dingen in vriendschappen kan delen?
ik voel een het-leed-datje aankomen
Nooo liever niet! Vind ‘het leed dat daten heet’ een leuke titel maar bijna al die andere het-leed-datjes (haha) echt jammer.
Weet iemand of albelli nog weleens 1+1 gratis acties heeft?
Vind de acties maar lafjes laatste tijd.
Weet iemand waar je in Groningen centrum lekkere ijskoffie kan drinken?
Misschien post ik dit ook nog wel in wat wil je kwijt.
Weet iemand of ze bij de Ikea nog grote lijsten (50 x 70) met glas hebben? Ik vind nu alleen nog maar met plastic en dat vind ik minder mooi en ook niet krasbestendig haha. Plus het matcht niet met de lijst die ik al thuis heb en ernaast wil hangen… @Oprah weet jij dat toevallig?
Weet iemand een leuke bar/club in Zadar, Kroatië?
Eigenlijk kan het ook puur toeval zijn, maar waarschijnlijk is het wel zo dat het door de opwarming van de aarde komt. Maar zeker kunnen we dit pas weten over een aantal jaar of het bijvoorbeeld steeds meer en regelmatig voorkomt en of het dus een verandering van ons klimaat heeft veroorzaakt. Want wat we nu meemaken is een weerfenomeen en klimaat is het weer bekeken over 30 jaar. Dus echte conclusies kan je nu nog niet trekken.
Zal morgen even kieke!
Lief van je, alvast bedankt!
Kan de gemeente jouw gegevens bij DUO natrekken? Bijv. of je nog wel of niet financiering ontvangt. Aangezien het allemaal via DigiD gaat.
Ik vind Zara Home altijd een leuke kinder/babycollectie hebben met veel cadeau-waardige spullen!
Ja mag en gewoon 18!
In 1944/1947 was het nog warmer! ik geloof best in opwarming van de aarde, maar we hebben al zoveel doorstaan: subtropisch klimaat, een godganse ijstijd etc.
de aardplaten blijven schuiven, mijn denkwijze is gewoon dat we nu langzaam richting een ander klimaat “drijven”
Uh mac gebruikers help. Wil iets op laptop van vriend kijken en zn dj programma staat aan maar ik kan nergens wegklikken? En ctrl alt delete kan ook niet want er is geen delete knop??
Please help a girl out wil temptation terugkijken
Heb je de volgende toetsencombinatie al geprobeerd?; cmd (naast de spatiebalk) + Q
escape?
Jaaa hij doet het eindelijk mega thanks
@anon44204370 weet niet of dit t juiste topic is, maar wie was jij op egf?
Als je dat niet openbaar wilde maken is dat natuurlijk ook goed hoor. Ik merk dat ik jou en @Prettyprettyprincess door elkaar begin te halen terwijl ik wel weet wie @Prettyprettyprincess is haha, stom dit
Weet iemand hoe dat zit met uitvaartverzekeringen? Stel je sluit er 1 af en gaat al na een jaar dood, wordt er dan gewoon een goeie uitvaart geregeld voor je? Of heb je dan nog niet genoeg ‘gespaard’?