Durf te vragen

Wellicht is het dan een motmug?

plaatje van motmug

http://shappa.nl/wp-content/uploads/2015/05/Clogmia-albipunctata-Motmug.jpg

Ik vind die motmug wel een stuk angstaanjagender dan die dingen die hier rondlopen (gelukkig! haha) maar bedankt voor het meedenken :sweat_smile:

Gelukkig want motmuggen zijn vies en lastig

Iemand die bij de Mediamarkt werkt en weet of er op korte termijn nog leuke acties komen (liefst op smartphones)?

Ik denk dat het een rouwvliegje (rouwmug) is! Die komen inderdaad uit planten, ze nestelen zich namelijk in de aarde. Bij mij heb ik het verholpen door alle planten waar ze in zaten te verpotten in nieuwe aarde.

1 like

Ik vraag me al een tijdje af: waar komt de uitspraak meid/meit enzo vandaan, als in ‘goed zo meid’? :sweat_smile:

Op het vorige forum was dit een standaarduitspraak als iemand iets goed gedaan had, ik dacht dat @TantePollewop daar mee begonnen was?

1 like

Ownee ik niet! Volgens mij was dat @Lula

2 likes

Goed zo, meid komt van Miep42 volgens mij. Meit zul je mij nooit zien gebruiken.

5 likes

Meit en mijt en al die onjuiste varianten komen denk ik van Agnes Hoekstra (of ja, daar heb ik het min of meer van). Dat was een nep Facebookaccount van een vrouw, eigenlijk heel ongepast, maar die woonde zogenaamd in een woongroep. De beheerders van die pagina postten allemaal superflauwe dingen, omdat die vrouw dus zogenaamd zwakbegaafd was, Beetje moeilijk uit te leggen. Maar zij zei dus vaak mijt/meit

1 like

Ah oké, bedankt voor de uitleg! Heb t opgezocht en aparte pagina haha

1 like

Dit zou best eens kunnen. Al lijken het meer kleine torretjes, maar ik durf ook niet zo goed al die plaatjes goed te bekijken hahaha. Ik ga maar aan de slag met mijn plantjes dan…

Is het geen larve van een lieveheersbeestje? Die heb ik ook wel eens in huis.

Nee gelukkig niet! Die zien er ook eng uit…

Heeft iemand toevallig een goed recept voor roti?

Ik gebruik soms deze

Alleen gebruik ik kippendijenfilet omdat ik een hekel heb aan kluiven

Of bedoel je echt de rotiplaten?
Die haal ik altijd bij de toko want te lui

1 like

Weet iemand goede mooie slips/hipsters oid, die niet zichtbaar zijn onder een aansluitend jurkje? Ik word er zo vreselijk gek van dat je bijna altijd die naden ziet. Aangezien ik de komende tijd geen strings mag/kan dragen, ben ik op zoek naar de gouden (onderbroek) tip!

1 like

De naadloze van Hema al geprobeerd? Ze mogen dan wel echt niet strak zitten dus eerder een maatje groter kopen.

1 like

Ik heb sloggi invisible hipsters, die zijn naadloos en erg fijn.

Tegen t schuren van je benen bij jurkjes heb ik die maxi slips met pijpjes van sloggi, ideaal

3 likes

Ik vind die van Hunkemöller fijn, niet de hipsters want die zie je alsnog, maar echt die grotere broekjes. Niet mooi, maar die zie je echt niet onder een strak jurkje!