Durf te vragen

Oh dat is wel een goed idee inderdaad ! Ook leuk om een keer iets samen te doen ipv iets te geven.

1 like

Rekken dit soort rokjes van 100% katoen veel uit (in de taille)? Twijfel welke maat ik moet nemen

En, was het geslaagd? :biggrin:

1 like

Het lijkt me niet, daarnaast krimpt katoen vaak ook nog in de was. Dus ik denk dat je beter voor een maatje groter kunt kiezen!

1 like

Kruidvat heeft er een van 75 mL! Niet de beste die ik heb gehad maar hij doet z’n werk

Batiste heeft kleine busjes van 50 ml

Wie heeft tip tegen zilvervisjes?

Kom ze steeds vaker tegen, en ze zijn ook steeds groter

Bij m’n ouders thuis hebben we ook veel last van zilvervisjes. Helaas heb ik geen tip. Maar spinnen eten zilvervisjes. Misschien wel leuk om te weten!

1 like

Bossche bol eten bij Jan de groot. Varen over de binnendieze (wel echt boeken bij de vrienden kring anders maak je niet de orginele tocht) echt heel leuk je gaat onder de grachten door varen met een gids. Uiteten of lunchen in de korte put straat het is daar heel gezellig en veel leuke restaurantjes zoals roels, tante pietje, 7dehemel.

2 likes

je kunt ook nog de sint jans kathedraal in, noord brabants museum/jheronimus bosch art center, lunchen bij nomnom of dit!! monqui (op de weg van het station naar de stad) en picasso (om de hoek bij de korte put) hebben een leuke binnentuin, of ‘s avonds eten in de korte putstraat idd.
wat ook leuke hotspots zijn: van aken (binnen), koudijs café (terras), verkadefabriek (voor film/theater en lekker eten). liggen net buiten de stad maar is makkelijk te lopen.

1 like

Kan je een zwart-wit gestreepte jurk aan naar een bruiloftsfeest?
Zoiets;

Ik ben zojuist met mijn lange haar tegen een vliegenstrip aangezwiept. :sleepy::sleepy::sleepy::sleepy: Die gore lijm gaat er met geen mogelijkheid uit. Wie heeft de gouden tip?

Omg bedankt! Ik ga nu kijken of we t in huis hebben!

1 like

ik zie nu helemaal voor me dat je pindakaas gaat zoeken met nog die hele strip incl. dooie vliegen aan je haar

2 likes

Ik zou zeggen van niet, omdat het precies de 2 kleuren zijn die worden vermeden op een bruiloft. Het hangt natuurlijk ook af van de bruid en dresscode maar ik zou het uit mezelf nooit dragen.

9 likes

Iemand ervaring met in z’n eentje uitgaan? Ben op vakantie met alleen m’n ouders en wel toe aan een avondje met mensen onder de 55. Hellupppp

Wat zijn dit? Waar komen ze vandaan? En vooral: hoe kom ik er vanaf? Ze zitten door mijn hele huis… Ik denk zelf dat ze uit een plantje komen ofzo.

foto van het vieze beestje

Vliegen ze?

Iemand tips voor blenders (voor max 200)?

Ze lopen voornamelijk maar zag er net wel eentje vliegen denk ik