Durf te vragen

Ik heb een tour gedaan vanuit Krakau. Dat duurde van 's ochtends 10 tot 's middags 4 ongeveer. Zowel Auschwitz als Krakau zijn aanraders! Auschwitz is inderdaad wel heel heftig. Krakau is een prachtige stad.

1 like

Wat is een leuk cadeautje (voor ongeveer een tientje) voor een meisje dat 16 wordt? Ik koop al zo’n mini Mac lipstick en wil niet meer make-up kopen.

Een armbandje of oorbellen?

1 like

Een douchefoam van Rituals!

1 like

Telefoonhoesje?

1 like

Wat zijn jullie beste muziektips? (aller tijden, nu, maakt niet uit)

Als je bij Facebook kijkt bij mensen die je misschien kent, zijn die suggesties random, kijk jij vaak bij die mensen op het profiel of kijken zij vaak bij jou op het profiel? Of een combinatie van alles? :sweat_smile:

1 like

Ik heb via Tinder met een jongen gechat. Alleen in de chat staat een rood uitroeptekentje (op zijn foto). Wat betekent dat ? Mijn laatste berichtje is wel verzonden. Maar wil niet greedy zijn en reageren van: heb je het gelezen?

Tomaten risotto met burrata? Salade ernaast en stokbrood er bij?

2 likes

Ik maak zelf wel eens een ‘‘beet’’ wellington! In plaats van vlees gebruik je dus bieten, ziet er altijd heel feestelijk uit! Daar zou je wat gegrilde groenten bij kunnen maken en aardappelpuree.

Maar het is ook mooi weer, dus dan vind ik lauwwarm eten ook altijd wel lekker.
Parelcouscous met zoete puntpaprika, avocado, cherry tomaatjes, zwarte olijven, feta en een beetje limoensap doet het hier altijd heel goed! Eventueel kun je er nog duivelse garnalen/kip doorheen doen als jouw vriend graag iets van vlees/vis zou willen eten. (Duivels is een mengsel van sambal, knoflook, olie, zout en peper). Kan overigens ook prima met bv. kipstuckjes.

Edit: shakshuka vind ik ook altijd geslaagd! Kun je ook lekker turks brood bij doen met smeersels, of dippen in de shakshuka.

2 likes

Zoete aardappelstamppot met geitenkaas, spinazie, zongedroogde tomaat en (zongedroogde) walnoten. Superlekker! Als je geen fan bent van geitenkaas kan je ook ricotta gebruiken geloof ik.

1 like

Haha leuk, hoop dat het smaakt! Het is ook echt supermakkelijk om te maken. Extra pro tip: doe wat van het olie uit het potje met zongedroogde tomaten door de stamppot voor extra smaak.

1 like

Haha dat issie wel! Maar we zijn wel vage kennissen en heb m dus ook gwn op fb… :joy:! Misschien dat dat het is . En hij woont dichtbij, weet niet precies waar maar wel dezelfde plaats.

1 like

Dankjewel voor je antwoord! Ik blijf het vreemd vinden dat dit mysterie nooit is opgehelderd haha.

Weet iemand het perfecte cadeautje voor mijn vader, niet te groot gewoon iets kleins? Ik heb niet zo’n groot budget (+/- 15euro). Ik wil het morgen ergens in de winkel halen, aangezien ik het morgenavond moet hebben :sweat_smile:. Hij drinkt geen alcohol, eet geen chocolade en wilt geen parfum/douchespullen. Hij loopt 3x in de week hard en speelt uren candy crush. Ook werkt hij graag in de tuin, maar daar heeft hij alles al voor (voor zover ik daar verstand van heb)

sokken voor het hardlopen?

1 like

Dat zou wel een leuk idee zijn inderdaad, maar volgens mij wilt hij altijd alleen speciale sokken (niet zo maar hardloop sokken, maar specialere) :thinking:

Een boek? Of de Runnersworld en daarbij nog iets anders kleins?

1 like

Hij leest niet :woman_facepalming::woman_facepalming: hahah het is echt zo’n drama om voor mn pa iets leuks te verzinnen. Muziek houdt hij ook niet van, dus dat is ook geen optie. Hij wilt ook niks als ik het vraag, dus misschien dat maar accepteren en alleen een kaartje geven ofzo.

Misschien samen lunchen? Of anders een mooie plant voor binnen? Dat vindt mijn vader altijd leuk en hij houdt ook van tuinieren!

1 like