Durf te vragen

Ik zie vaak vloggers lekker ontbijten met een gepocheerd ei. Smaakt dit anders dan een gewoon gekookt ei? Wat is de deal… ?

Ja smaakt wel anders. Meestal heel zacht van textuur.

1 like

Ik zoek een origineel bedankje voor iemand die heeft geholpen met mijn studie.
Zat te denken aan zoiets maar misschien heeft iemand nog een ander leuk idee?

Samenvatting

1 like

Mijn vriend en ik willen al een tijd een huisdier. Allebei niet heel veel ervaring mee (alleen hamster, konijnen en vissen gehad). We wonen in het centrum van een drukke stad. We twijfelen erg tussen een binnenkat(ten) of een (kleine) hond. Ik ben thuis en loop veel. We stellen het telkens uit omdat we veel waarde hechten aan onze flexibiliteit. Ik ben bang dat vooral een hond moeilijk gaat zijn als je even weg wilt, maar wel weer leuk om mee te wandelen etc. Hoe regelen jullie dat? Tips? Aanraders of afraders. Is echt pas iets voor volgend jaar maar als ik een dier in huis haal wil ik het goed doen, dus wil me goed voorbereiden.

Hooikoorts? Een bepaalde pol die nu bloeit?
Ik had het laatst ook een aantal weken, precies ook alleen in de avond en een vriendin van me hetzelfde…

1 like

Ik ben opzoek naar een nieuw hoofdkussen speciaal voor buikslapers. Ik word tegenwoordig wakker met enorme nek/schouderpijn omdat ik denk dat m’n kussen niet goed is… Wie heeft een goede?/?

1 like

25 euro? De originele bandjes zijn rood, maar ik heb ook nog een paar extra bandjes in andere kleuren die ik mee kan sturen (zwart, wit, roze, blauw).

Je hebt een speciale lader nodig, maar die heb ik ook nog! Heeft gewoon een USB uiteinde, dus je kan hem in je computer steken of in zo’n USB stekker.

Ik wil nieuwe stan smits want die van mij zijn gewoon dood
ik twijfel alleen of ik nu maar een kindervariant pak want dat scheelt best wel wat in de prijs

heeft iemand kindervariant stan smits? zijn die perse anders?

Ik zoek een fijne grote koffer die mee mag als ruimbagage. Ik denk dat ik voor een zachte koffer wil gaan omdat die met pakvolume flexibeler zijn. Hebben jullie aanraders? Budget max €120

En heeft iemand misschien ervaring met de koffers van hema?

Ik heb een koffer van de Hema gehad. Heel fijn ding, alleen jammer dat ie direct bij de eerste vliegreis kapot ging. Hij was bij een wieltje helemaal ingescheurd. Vond het echt jammer, want verder was het wel een fijne en mooie koffer. Kan ook best zijn dat ze bij de vliegmaatschappij slordig zijn geweest en dat ik gewoon pech had.
Ik had m overigens een week voor mn vakantie gekocht en ben direct na mn vakantie teruggegaan naar de winkel en heb toen mijn geld teruggekregen. Wel goede service dus!

1 like

Ik heb de kinder variant (wel ± 2 jaar geleden gekocht) en daar zit geen verschil in.

Het lijkt me niet! Ik heb kinder Superstars en gewone Stan Smiths in exact dezelfde maat!

Ligt eraan. Ik heb alleen die vintage-achtige met een wat gelere zool. Die kindervariant ziet er dan wat meer plastic uit.

Het ligt er een beetje aan hoeveel je mee wil slepen, maar als je net zo’n pakezel als ik bent raad ik je de Eastpak Evanz aan. Daar past heel veel in, maar als je weinig meeneemt kun je hem ook heel plat maken. Handig aan deze is dat je laptop in een apart vak achterin kan, dus dat je niet eerst al je spullen aan de kant moet schuiven voor je bij je laptop komt.
Dit is hem (ik heb ook deze kleur) en hier is hij niet plat gemaakt:

Sowieso ben ik fan van de Eastpak Core serie. De Eastpak Floid is de kleinere versie van de Evanz en ook heel erg geschikt voor studie. Hij ziet er voor een goede, handige rugzak ook nog mooi uit. Hij is verkrijgbaar in honderdduizend verschillende kleuren.

Rugzakken van bijvoorbeeld Rains e.d. vind ik zelf altijd erg mooi, maar met het gewicht dat ik meesleep (laptop, oplader, lunch, een of twee boeken, notitieblok) zou ik daar mijn rug en schouders mee verpesten. Ik zou altijd kijken naar een rugzak met gevoerde schouderbanden. Fjallraven Kanken heeft vreselijke dunne bandjes, maar ik heb die zelf in de laptopversie gehad en die had wel goede schouderbanden (zijn ook los te kopen voor de normale versie).

5 likes

Ooh wauw, wat fijn deze reactie. Super bedankt!

Is een inzittendeverzekering persoonsgebonden of autogebonden? Zeg maar, stel iemand anders rijdt in jouw auto en zorgt voor letsel ben je daar ook voor verzekerd

Persoonsgebonden! Dus het geldt alleen voor jou als bestuurder en eventuele medepassagiers.

1 like

Volgend jaar wil ik naar Auschwitz, maar hoeveel uur ben je daar kwijt? Of ben je daar 2 dagen aan kwijt? Ik dacht zoiets weleens gehoord te hebben.

1 like

Ja, het lijkt mij ook erg heftig en indrukwekkend. Zo’n tour klinkt wel interessant, zal eens op de site kijken. Moet je dan ook al van tevoren kaartjes kopen/reserveren? En ben je dan naar Auswitz l en ll geweest?
Ik zag dat Krakau wel de dichtstbijzijnde stad is, dus ik denk dat ik dan een lang weekend daar heen zou gaan. Is Krakau een leuke stad?