Ik heb nog nooit iets met een accepgiro moeten betalen, niemand heeft me dat ooit uitgelegd ook dus ja, hoe zou ik dat dan moeten weten?
Maar je hoeft ook niet met een acceptgiro te betalen gelukkig! Je kan gewoon kiezen voor internetbankieren En het is nog verbazingwekkend hoeveel oudere mensen met die dingen betalen. Oh nevermind, je bedoelt eigenlijk dat je het betalingskenmerk niet goed kon vinden, sorry niet goed gelezen!
@LaPetiteRobeNoire een knopje ipv een handrem? Dat heb ik dan weer helemaal gemist.
Ik heb nu gebeld en ze houden het in van mijn toeslag kan ik ook geen fouten maken
@Hetty HAHA anusklep
Nieuwere auto’s hebben een knopje op het dashboard dat je in moet drukken om de auto op de handrem te zetten, geen hendel die je aan kunt trekken en losmaken.
Maar zij had dus nog nooit een “echte” handrem gezien en wist niet wat het was of hoe het werkte. Een collega van mij had echt een rond knopje hiervoor trouwens.
Poepgat
Wat zijn leuke quiz spelletjes voor op je smartphone?
Weet iemand hier toevallig of je al weer in de kleedkamers kan en kan douchen bij Rocycle? Weet dat het officieel weer mag bij sportscholen, maar kan het nergens vinden op de website.
Ja! In U wel in ieder geval.
Aangezien er inmiddels wat meiden bij haar hebben besteld. Klopt het dat ik van Anneke haar snoepwebsite geen mailtje krijg met dat ik een bestelling heb geplaatst? Geld is wel van mijn rekening dus ga er wel vanuit dat het goedkomt maar ik vind het ergens gek.
Hoelang geleden heb je besteld? Soms kan t een uurtje duren.
Anders even contact opnemen met de webshop hahah
Gisteravond
Ik ben sinds kort verslaafd aan Tiktok, maar er is één ding dat ik echt niet aankan. Dat de tekst in video’s meestal onderin de video geplaatst worden, maar daar staan ook al de gebruikersnaam en alle hashtags. Waardoor je allebei niet kunt lezen! Ik heb al van alles geprobeerd maar ik krijg die navigatiedingen niet weg tijdens het kijken. Mis ik iets?
Kun je in de ing app (of via de website) ergens opzoeken hoeveel geld er op je rekening stond op bijv 13 mei? Zonder in- en uitgaven op te tellen enzo.
Ja, als je af en bijschriften download en dan dezelfde datum invult bij de start en einddatum (bv 1 juli - 1 juli) zie je ook het saldo als het goed is.
Jep in R ook!
Nee bloed irritant is het! Wat ik soms doe als ik het écht graag wil lezen is de tiktok naar mezelf appen. Dan kan je het lezen, want dan staan de gebruikersnaam etc. niet onderaan.
Wat is een chille app om gezamenlijk taken/lijstjes bij te houden. Dus boodschappenlijst, maar ook andere shit die moet gebeuren (schoenmaker, oud papier aan straat)
Remember the milk en Bring heb ik gedownload, maar vind ik niet fijn werken!
Ik vind ‘to do’ fijn werken. Kun je meerdere lijstjes aanmaken en delen met elkaar en dus ook tegelijk in bewerken enzo.