Durf te vragen #5

Shit, nu wil ik ze ook! Zijn ze ook aan te raden met naar de supermarkt etc.?

Zijn er hier mensen die met een slaapmasker slapen? Ik slaap bijna elke nacht met een slaapmasker, maar ik heb een probleem met de mijne. Hij geeft namelijk sinds een tijdje heel erg af op mijn beddengoed en dat gaat er niet uit met wassen. Het is blauw en het lijkt wel inkt. Ik heb twee dezelfde en ik heb dit probleem bij allebei na een tijdje. Het is verder wel echt het perfecte slaapmasker qua comfort, dus ik ben nu op zoek naar een nieuwe die ook fijn is. Die ik nu heb wordt ook niet meer verkocht (al heb ik hem wel bij een webshop gevonden).

Deze heb ik nu:

Wat vooral zo fijn is is de binnenkant, zowel het materiaal als de vorm:

Heeft iemand tips?

Ik slaap altijd met deze en ben er heel blij mee. Hij is mega zacht!

2 likes

Weet iemand de postcode van het antwoordadres van winkel only/bestseller?

Op mijn verzendbewijs staat dat niet, alleen de 3s track&trace. Nu kan ik dus niet kijken in de postnl app waar het pakketje is.
Ik kan het online niet vinden en ik heb al geprobeerd via de website een nieuw retourlabel aan te maken zodat ik kan kijken, maar ik krijg dan ook weer alleen een streepjescode.

Ik zoek een kleine, compacte blender om vooral smoothies mee te maken! Ik heb niet veel ruimte dus graag iets dat ik makkelijk kan opbergen. En hij moet ook bevroren fruit (en als het kan ijs) kunnen blenden. Budget is rond de 50 euro maar ik sta open voor meer

Hashtag fitgirlll

Dit vond ik op de krogten van het internet hahah, maar niet uit eigen ervaring dus weet niet zeker of het juist is.
Antwoordnummer 3099 8000 WB Zwolle

1 like

Zo’n nutribullet? Een vriend van me had die en die deed het prima en ik vond hem altijd super klein in vergelijking met mijn eigen blenders. Perfect voor smoothies want je kan meteen uit die bullet drinken.

1 like

Dankje, hij werkt! :grin:

1 like

Ik heb ook de nutribullet. Deze is vrij small voor een blender. Heb er net nog ijskoffie mee gemaakt die voor 80% uit ijsklontjes bestond.

1 like

Ik heb dezelfde vraag. Hebben jullie dan die met 900 watt?

Ik heb de NutriBullet Select 2.0, ook heel tevreden. Wel wat boven je budget @jigglypuff maar hier kun je ook warme dingen in doen (soep maken bv). Denk dat de kleinere ook wel fijn zijn, maar net iets minder krachtig.

1 like

Heb even in mijn mail gekeken. Heb hem in 2017 gekocht voor 69 euro en het was de 600 watt.

*zie nu dat ze er ook een met een RVS beker hebben, die wil ik als deze kapot gaat.

Hier ook een nutribullet fangirl! Er staan er ook altijd veel op Marktplaats.

2 likes

Ik zweer bij die van Manta Sleep, die dekt je ogen heel goed af (maar is wel wat duurder).

1 like

Bellen en zeggen: Ik zit te denken om weg te gaan, zou je mij een aanbieding kunnen doen die me overtuigt om te blijven?

Elke werknemer heeft een budget om klanten te behouden dus werkt 99% van de tijd!

1 like

Zeggen dat de concurrent goedkoper is, dat nieuwe klanten x bedrag aan korting krijgen, zeker als je niet meer in contract zit (dus jouw abo maandelijks opzegbaar is) en jij aangeeft wel te willen verlengen maar korting wil, dan krijg je echt alles voor elkaar. Enige vereiste is dan dat je een nieuw jaarcontract aan moet gaan, maarja dat moet bij een nieuwe provider ook.

2 likes

Wat is nou echt een lekker vega nachos recept?

Durf het niet met 100% zekerheid te zeggen maar ik denk dat de standaardlengte wel 90cm x 2m is ipv 190, voor een volwassen 1persoonsbed.

Ik zie leuke bedden voor mijn kind op La Redoute, waarvan ik dacht dat het Belgisch was.
Maar geen 1 is 200 x 90…
Zo jammer…

Voor een kind past 190 waarschijnlijk gewoon? Of heb je al een matras ofzo die wilt gebruiken?

Ja klopt inderdaad!