Durf te vragen #5

Als je iets bij Amazon NL koopt, kan het dan dropshipping zijn en dat je met een extra rekening wordt gepresenteerd wanneer het arriveert? Wil iets kopen van zo’n bedrijf met rare naam. Vestigingsadres wel in Duitsland maar volgens mij kan het alsnog dat zij bestellen in China en het vanuit daar aan mij wordt geleverd. Ik heb geen zin in extra kosten maar het item is nergens anders verkrijgbaar (behalve waarschijnlijk op Ali)

Kun je contact opnemen met de verkoper via Amazon? Of zoek anders naar dat item via google lens?

1 like

Ja kan maar als het iemand is die inderdaad vanuit China laat versturen vertrouw ik diegene niet in het antwoord. Ik zie ook geen reviews. Nee ik kan het item echt nergens anders vinden helaas, behalve op Ali en dat is nog duurder op dit moment

Nee maar dat je afspreekt dat je alleen de Amazon verzendkosten en artikelkosten betaald en verder niks

Dat werkt niet als het vanuit China direct naar mij verzonden zou worden toch, dat is m’n punt. In principe hoef je niet extra te betalen als je op Amazon bestelt maar ik heb weleens gelezen, misschien op dit forum, dat dropshippers het direct naar jou verzenden en dat jij dan met die extra (tax, douane) kosten zit. En zie dat maar eens te verhalen bij een obscure handelaar

Maar misschien klopt het niet wat ik denk en is dat niet hoe je kunt opereren op Amazon als dropshipper. En dat was dus eigenlijk m’n vraag, hoe dat werkt

Ik denk dat als je een gesprek zwart op wit via mail hebt, zelfs als je dan wel extra kosten krijgt, dat je dat via Amazon klantenservice kunt regelen. Maar ik weet het niet hoe dat precies werkt met dropshippers

Wil iemand me even zeggen dat ik moet gaan douchen?

Ga douchen hup hup

1 like

Ga douchen, je stinkt

2 likes

Was echt waar!

Ben gedouched, haren gewassen en gescrubt en alles gewassen.

Dankje jongens, stelde het al n uur uit.

5 likes

Bling bling :boom:

1 like

Ik ben op zoek naar een massageapparaat dat ik kan gebruiken om mijn kaakspieren te ontspannen. Iemand toevallig tips? Ik vind het lastig omdat veel apparaten voor het gezicht vooral een doel hebben op het gebied van beauty.

Wie zit er bij ASN bank? Ik zie op hun insta dat de digipas niet meer nodig is maar ik heb daar helemaal geen informatie over ontvangen. Weet iemand meer?

3 likes

Vaak kun je het zien aan de levertijd. Als het een veel langere levertijd heeft dan andere producten dan is het waarschijnlijk dropshipment (laten we zeggen 2+ weken).

1 like

8 berichten zijn samengevoegd naar een bestaand topic: Huishoudtopic

Is dat dat apparaatje? Die gebruik ik inderdaad nooit. Online betalen kan gewoon met een qr code die je in de app scant.

1 like

Ik ben ook klant en lees het nu voor het eerst.
Hier staat meer info:
https://www.asnbank.nl/inloggen-asn-online-bankieren-gaat-veranderen.html

1 like

Je kan je digipas vervangen voor qr code scannen met je app, zowel voor inloggen als betalingen. Maar je kan dat ook zelf instellen in de app, ik heb bijvoorbeeld ingesteld dat ik bij bedragen vanaf 100 euro wel mijn digipas moet gebruiken.

1 like

Je hebt ‘m wel nodig om de app te installeren als je bijvoorbeeld een nieuwe telefoon hebt, dus sowieso bewaren! @Luzarl

1 like

Ik ben heel benieuwd maandag, hopelijk gaat het indd makkelijk!