Durf te vragen #5

Als je verf hebt laten mengen bij de Karwei en nu precies dezelfde, via die qr code sticker, wil laten mengen bij de Gamma. Zit er dan iets verschil in kwaliteit van de verf/verhoudingen?

Als je twee keer hetzelfde merk laat mengen zou dat niet moeten. Maar als je de ene keer huismerk Gamma laat mengen en de andere keer huismerk Karwei zou ik het niet aandurven.

Als het hetzelfde merk basisverf is lijkt het me niet eigenlijk. Heb vorig jaar 2x dezelfde verf bij praxis laten mengen en dat was precies hetzelfde, maar misschien dat Karwei histor als basis gebruikt en Gamma flexa ofzo. Zou het voor de zekerheid bij de Karwei laten mengen, is toch zonde van je werk als je de muur geverfd hebt en er blijkt wel verschil in te zitten.

Zelfs als je bij dezelfde keten gaat heb je kans op (minimaal) kleurverschil

2 likes

Het is hetzelfde merk en kleur etc. Maar heb toch besloten om weer naar de Karwei te gaan, zou het zonde vinden als er achteraf toch verschil in blijkt te zitten :upside_down_face: dank jullie wel!

Ja oké dat zijn ook dingen waarvoor het gebruik bedoelt is toch haha

Jemig volgens dit forum ben ik zo’n ongelofelijke tatta zonder dat ik het door heb :rofl:

1 like

Gamma en Karwei zijn eigenlijk dezelfde winkel met andere marketing. Ze hebben hetzelfde moederbedrijf en ook bijv. de websites zijn exact hetzelfde, dus voor een volgende keer kun je vast ook naar de Gamma!

2 likes

Dit kan altijd! De man van de verfbalie legde mij het uit dat er altijd een miniem verschil in kan zitten, dus hij raadde aan om altijd 1 muur helemaal af te maken met 1 pot. Dus niet halverwege je muur verder gaan met een andere kleur.

1 like

Weet niet waar je woont, maar Marleen Kookt kan ik aanraden! Hebben ook meerdere gerechten per dag om uit te kiezen.

1 like

Haaha het is ook wel heel zwart wit hoor. En met een knipoog.

Ik heb de Quiet hiervan en ik weet dat @Lakshmana die andere heeft. Voordeel is dat ze je dopjes in allerlei maten erbij krijgt van zowel siliconen als schuim. Zelf draag ik ze s avonds met snurkende partner en das wel okay. Nadeel is dat mijn gehoorgang eigenlijk smaller is dan de kleinste maat.

3 likes

Ja ik heb deze inderdaad, de experience. Ik vergeet vaak dat ik ze heb maar als ik ze wel in heb vind ik ze fijn. Je hoort stemmen enzo nog gewoon maar bijv. iemand die verderop een heg aan het snoeien is niet. En idd overal net het scherpe randje vanaf.

3 likes

Dan ga ik de gok wagen gewoon! Dankjewel.

1 like

Haha ik dacht dat dit nog over die mesjes ging. Chill voor mensen die in de supermarkt in je aura komen staan of midden in het gangpad stilstaan.

3 likes

Wat zijn jullie top technieken om te doen alsof je weggaat bij je internetprovider om korting te fixen?

1 like

Dat klinkt wel echt fijn, denk dat ik ze ook ga bestellen dan! Thanks (:

1 like

Is een standaard 1 persoonsbed maat 90 x 190 cm in België?

“Provider X biedt een abonnement aan voor Y euro. Ik ben wel tevreden bij jullie dus kunnen jullie mij een abonnement aanbieden voor hetzelfde geld (of minder)? Anders stap ik alsnog over naar X”

3 likes

Het lijkt wel alsof ze aan het opdrukken zijn.