Een lichaamsthermometer is echt zo’n product waarvan ik door de bomen 't bos niet meer zie. Dus heeft iemand een aanrader? In hoeverre je zo’n product kunt aanprijzen haha
Ik ken niet elk restaurant en alle gerechten!!
De olijfboom in Groningen!
Dit valt me van je tegen. Ik had gedacht dat je wel minstens 1 tip had voor een restaurant met azijnloze tzatziki
Sinds wanneer moet je bij H&M een retour aanmelden? 2 weken geleden iets retour gedaan, is nog steeds niet verwerkt. Dus even gekeken in de app, moet je opeens retouren aanmelden?
Oh huh, nou dat heb ik net ook maar even gedaan dan. Pakket is al lang weer daar maar goed…
Denk niet dat dat verschil maakt haha. Ik had die van mij wel aangemeld (want dan wordt Klarna gepauzeerd) en het heeft denk ik wel 3 weken geduurd voor het verwerkt was. Ook na de officiële vervaldatum pas.
Die optie is er inderdaad sinds kort maar ik heb al meerdere pakketjes succesvol geretourneerd zonder ze aan te melden en het ging gewoon goed! Duurde inderdaad wel wat langer dan normaal, maar dat heb ik tegenwoordig bij Zalando ook.
Wil je een gewone goedkope voor in je billen of een oorthermometer?
Voor een ouderwetse, die van de etos/kruidvat zijn prima
Qua oorthermometer heb ik deze Braun IRT-3030 thermometer | wehkamp
Meesterslijpers in de Kinkerstraat doet dit!
(Ah ze graveren wel alleen spullen uit hun eigen winkel, zie ik nu.)
Oh haha door deze nette omschrijving moet ik nu weer denken aan de richtlijnen van het begin van de coronacrisis, toen de officiële methode om koorts te meten door de overheid werd omschreven als: steek de thermometer in uw poepgat
Heel flauw maar ik zag die omschrijving toen echt niet aankomen (je verwacht toch eerder anus of rectum)
Maar waarom wil je die bevestiging van ons? Je mag het toch gewoon raar vinden dat je vriend beweert dat dit niet is verteld?
Waarom zou je vriend hierover liegen? Zou hij zijn wil doorduwen om toch een agressieve hond te nemen? Ik weet niet wat jullie thuissituatie is (andere huisdieren/kinderen) want dan zou het me vreemd lijken dat hij dit verzweeg.
Is de hond eigenlijk van hem alleen, of hebben jullie samen beslist om deze hond te nemen? Waarom zou hij dan per sé deze hond willen als hij op voorhand weet dat hij agressief is? Niet dat dat niet mag, maar misschien hebben jullie geen ervaring met agressieve honden?
Ik denk dat iedereen weet wie jij hiervoor was. Je post in dezelfde topics als voorheen, toch?
Ik weet het niet hoor maar ben ook nog wel redelijk nieuw, of ben gewoon niet zo opmerkzaam, kan ook nog.
Ik ben niet zo nieuw, maar ik heb ook geen idee eerlijk gezegd @anon94399943
Wat betreft het dilemma, ik zou dit ook niet zo geloofwaardig vinden eigenlijk, maar snap ook niet waarom je hierover zou liegen, als hij de hond toch al had voordat hij jou leerde kennen/samen kwam met jou.
Ik snap heel goed dat je hierover twijfelt. Zou het wat uitmaken als je vriend hierover heeft gelogen of dat hij de waarheid sprak? Als het niet zoveel uitmaakt zou ik het proberen los te laten.
Ik ken jouw gescheidenis verder niet maar ik hou voor mezelf altijd aan dat als ik eraan twijfel dat ik echt bij mezelf ten rade ga of ik hiermee verder wil of niet. Er is een reden voor jouw twijfel, je onderbuikgevoel speelt niet voor niks op. Ik denk dat veel mensen dit veel te vaak negeren (myself included). Ik wil je absoluut niets aanpraten maar wuif het ook niet te veel weg.
Vraagje voor iemand die verstand heeft van rechten!
Ik ben druk aan het zoeken naar nieuw werk en heb nog behoorlijk wat vakantiedagen open bij m’n huidige werkgever. Stel ik vind een baan, dan heb ik een maand opzegtermijn. Mag ik dan in die maand mijn vakantiedagen inzetten?
Extra: Mijn werk heeft geen overdracht nodig! Het enige vervelende is dat ze dan een kracht minder hebben in de vakantieperiode, maar er wordt ook met freelancers gewerkt.
In principe mag dat, je werkgever mag alleen weigeren als er zwaarwegende bedrijfsbelangen zijn (en dat schriftelijk motiveren). Maar als je een maand opzegtermijn hebt en je wil 3,5 week vakantie opnemen daarin dan is dat natuurlijk niet een heel netjes verzoek, dus meestal doe je dat een beetje in overleg en redelijkheid voor beide partijen. Maar er gelden geen andere regels voor vakantie in je opzegtermijn dan daarbuiten, dus het mag gewoon.