Durf te vragen #5

We hebben toch ook een relatietopic? (Ik bedoel niet ‘het leed dat een relatie heet’). Ik kan hem niet vinden, iemand die hem voor me heeft?

Het geluk dat een relatie heet?

1 like

Nee die bedoel ik ook niet haha. Ik dacht dat ie echt iets van ‘relatietopic’ heette ofzo

Ik zou nooit in de zomer gaan, maar september. Dan heb je alsnog wachtrijen, maar veel minder. Ja bepaalde attracties zijn altijd druk zoals Symbolica, Droomvlucht, Carnaval Festival, Joris en de Draak en Fata Morgana.
De Baron heeft ook single rider rij waardoor je sneller in de attractie mag.
Maar zomer doe ik nooit meer ookal kan ik voordringen.

5 likes

In september ook wel, maar veel minder gelukkig!

1 like

Nope, hebben we niet!

Het klopt wat @Molotov zegt. Als je in de app kijkt staan de wachttijden en deze worden regelmatig bijgewerkt. Mijn ervaring is dat het doordeweeks rustiger is (als er geen vakantie is) maar ik ga alleen in attracties waar een klein kind in mag, daar is het sowieso rustiger. De achtbanen zijn sowieso altijd wat drukker.

2 likes

Oh dan ben ik toch in de war met iets anders denk ik. Thanks!

3 berichten zijn samengevoegd naar een bestaand topic: Documentaires

Voor een kraamcadeau zoek ik een webshop of winkel in Amsterdam waar ik een set bestek kan laten graveren. Iemand toevallig tips?

Doordeweekse dagen in september zijn meestal goed te doen ja. Ik ga ook meestal die periode en sta nooit heel lang in de rij. Maar je weet het nooit zeker van te voren, wachtrijen horen er nou eenmaal wel een beetje bij als je naar een pretpark gaat.

3 likes

Je kunt ook niet gaan dan hoef je helemaal niet te wachten :innocent:

13 likes

Werkt er iemand hier toevallig bij een woningcoöperatie? Ik heb een vraag rondom een kwestie

Edit: opgelost!

1 like

Normaal gesproken hebben ze bestekjes bij de juwelier en kunnen ze het daar ook graveren.

2 likes

Ja.
Als je echt geen wachtrijen wilt moet je tijdens een storm gaan, maar is geen aanrader :wink:

5 likes

Niet meer, maar wel een paar jaar gewerkt (bij twee verschillende) dus je kan me eventueel pb’en.

Is niet meer nodig, dankjewel

1 like

Sommige attracties hebben ook de stoeltjes al voor de rij staan, kun je ook altijd even proberen! Weet niet welke dat tegenwoordig allemaal hebben want al paar jaar niet geweest, maar wel goed om even te checken :slight_smile:

Ik was er een paar jaar geleden toevallig tijdens een storm en toen sloten bijna alle buitenattracties omdat het te gevaarlijk was :joy: Zeker geen aanrader (maar er waren inderdaad geen wachtrijen :stuck_out_tongue: )

4 likes

Heeft er iemand tips voor een echt goed Grieks restaurant in Noord- of Midden-Nederland? Aangezien een Griekse vakantie er nog niet in zit dit jaar.

Of @Soy.peor moet ik dit direct aan jou vragen?

1 like