Thanks! En ook @Lemongrab @Max en @Leverworst ik ga ze gewoon allemaal proberen en kijken wat ik fijn vind!
Ik krijg dat ook nog steeds van mensen die ik vroeger op msn had, als je het antwoord weet plzzzz let me know want ik kan ook geen manier vinden om dat uit te zetten
Volgensmij komt dat vanuit je agenda. Daar kun je de informatie over iemand zijn verjaardag weg gooien en dan krijg je ook geen herinneringsmail meer.
Het is een agenda item.
@lisaanna @Luzarl
Meeste mensen hadden gewoon dezelfde maskers als ons op. Thanks dat jullie gister reageerde.
Zorgde echt voor minder stress.
Even een volwassenmensen vraag op de zaterdagavond: heeft iemand een aanrader voor een goede/mooie pannenset? Budget denk ik Max. 200 , behalve als je met de ultieme tip komt.
We hebben al verschillende koekenpannen en een gietijzeren.
Nieuwe keuken+Over op inductie
BK pannen! En set maakt niet echt uit, alle pannen van dat merk zijn goed. Het enige is dat sommige moddelen meer richeltjes hebben war dan lastiger schoonmaken kan zijn. Zou mijn voorkeur niet hebben, maar ze zien er vaak wel mooi uit.
Pannen met een afgietsysteem. Mijn moeder had deze gekocht en heeft me helemaal overgehaald. Nooit meer dat geklooi met die deksel. Zelf heb ik er van BK
Bedoel je dat ze het ook zingen of enkel de melodie die zo klinkt? Zelf moest ik aan de intro van Dansen aan Zee denken.
Ohh dan kan ik je niet helpen hahah. Dacht toen ik BlĆøf nog niet had gelezen aan Het regent Zonnestralen van Acda en de Munnik. Maar goed verkeerde artiesten haha
Ja dacht ik ook meteen aan
Mannenharten!
Wij hebben demeyere pannen en die worden ook in professionele keukens gebruikt met een koperen schijf in de pan (dikke bodem)
En ze zijn duur maar echt geweldig. En ik vind ze ook gewoon mooi.
Weet iemand welk liedje wordt gebruikt in de nieuwe reclame van videoland? Die reclame waarin je o.a. Tony en the boldtype ziet. De muziek begint met iets van āfollow meā¦ā
Weet niet helemaal wat de juiste plek is voor deze vraag, dus ik probeer het maar hier. Weet iemand of je CBD-olie echt dagelijks moet gebruiken of kan het ook met tussenpozen? De klachten waarvoor ik het wil gebruiken gaan met ups en downs, dus ik zou het graag willen gebruiken op slechte dagen. Maar ik lees online en in onderzoeken alleen over vaste doseringen per dag.
Mn vriend gebruikte het gewoon als hij het nodig vond en dan hielp het. Dus niet constant!
Geen verstand vanā¦ Maar shinta lempers heeft veel informatie op haar insta (@therealhealmary). Kwam ik toevallig eens tegen. Misschien heb je er iets aan.