Hebben mensen met hoogtevrees last in collegezalen
En zijn Amerikaanse collegezalen steiler dan Nederlandse?
Heb zelf best wel hoogtevrees en in een collegezaal nog nooit last gehad. Ik denk omdat die in Nl idd niet zo steil lopen, en gewoon uit één vloer bestaan zonder balkons oid. Ik krijg bv wel last van angst op een balkon in het theater of op een “eerste verdieping” in een voetbalstadion. Maar dat verschilt vast per persoon ook wel wat.
Ik heb heel erg last van hoogtevrees en in een collegezaal alleen als ik van de trap afloop vanaf boven. Zodra ik zit gaat het prima
Ik heb in Groningen les gehad in verschillende collegezalen en dat waren bijna allemaal zalen met tribunes. Dit was denk ik de steilste
(foto via google en ik heb de personen even onherkenbaar gemaakt):
Bedoel je zoiets of nog steiler?
Oh dit is super klein!
Ik ben alleen in leiden in een collegezaal geweest een keer en die was echt groot en hoog. Maar qua hoe steil die op je foto is maakt het niet echt uit voor hoogtevrees denk ik, is niet zo hoog
Haha ja dit is echt een verschrikkelijk lokaal. Je kunt ook niet makkelijk naar de wc als je aan het einde van de rij zit. We hadden ook wel van die grote hoor, maar bijna alles was met tribunes.
Wij ook! Maar ik had de steilste uitgekozen omdat ze daarom vroeg.
Mijn man is al aan het shaken als hij op zo’n ikea houten opstapje of een stoel staat maar met zulke tribunes heeft hij geen last omdat het stevig is.
Maar over een stevige brug lopen waar je door de planken heen de ondergrond ziet is weer eng. Valt geen touw aan vast te knopen en is persoonlijk denk ik.
In collegezalen niet, maar zoals een ander zei, vooraan op een balkon in een theater durf ik eigenlijk niet op te staan om te klappen aan het eind @Koda
Weet iemand waar dat langwerpige ronde zwarte ding voor is? Als ik hem op de groene tuit zet zit hij te los, met de smalle kant past hij ook niet.
Het is een breedsproeier. Je moet eerst het rechter ding op de tuit doen en daarna die brede, dan blijft het als het goed is zitten. Misschien iets verder doordrukken dan dat je eerst deed.
Bedankt. Ja das dus het stomme, ik druk hem superhard aan maar hij gaat er steeds weer af. Naja geeft niet… die brede kop past ook gelijk op de groene tuit en dat zwarte ding maakt het niet eens veel langer ofzo dus eigenlijk is hij overbodig.
Oh da’s inderdaad wel stom. Gelukkig kun je hem zonder ook nog gebruiken.
Pff dit had ik in het DeLaMar theater, toen zat ik aan de rand van het balkon. Duurde een tijd voordat ik een beetje ontspannen zat
Wow dit is handig! Ik ga eens kijken of ze zo’n breedsproeier ook los verkopen.
Ik lees wel eens over het “relatieleed topic” maar kan deze niet vinden? Zoek ik dan verkeerd of is dat een soort besloten topic?
Helaas is die meer van toepassing laatste tijd dan het relatiegeluk topic 🥲
“Het leed dat een relatie heet” is inderdaad members only. In de FAQ kan je vinden hoe je daar toegang toe krijgt (o.b.v. aantal posts en tijd dat je lid bent, en dan moet je het nog expliciet aanvragen)
Ja, dat topic staat inderdaad in een afgesloten deel van het forum. Je kunt daar toegang toe vragen als je minstens 50 postst hebt en minstens 30 dagen post. Zie dit topic voor meer info: Updates en mededelingen