Weet iemand toevallig die website waar je kan meten hoeveel wie doet in een relatie qua percentage? De mental load zat er ook in.
Ik denk dat je deze bedoelt.
Nee ik zoek een Engelstalige eigenlijk! Maar wellicht werkt dit ook
Edit: de gene die ik zoek ging iets meer door op de mental load zoals verjaardagen onthouden en kadootjes regelen enzo
Ah die ken ik helaas niet. Wel deze comic: https://www.google.com/amp/s/amp.theguardian.com/world/2017/may/26/gender-wars-household-chores-comic
Misschien kun je vanuit daar vinden wat je zoekt.
Edit: en dit boek kwam ik laatst ook tegen op Instagram. Heb het zelf niet gelezen, maar gaat ook over dat thema.
Ik heb dit ook vaker gehad. Omdat ik dan opeens uitgelogd was, kwam de order niet door. Mijn ervaring is dat het geld vanzelf wordt teruggestort. Je zou voor de zekerheid nog contact op kunnen nemen met de klantenservice van Etsy.
Women inc heeft er ook een, wel in het Nederlands.
Dit heb ik ook weleens met bol, bij mij is de bestelling dan niet gelukt.
Het geld staat dan automatisch bijna meteen weer op m’n rekening.
Peritoneum/cavum Douglasi?
Wie weet meer programma’s zoals dna onbekend? Op npo
Programma’s met familie drama
Het familiediner? Spoorloos? Verborgen verleden (hoewel dat meer over voorouders en de geschiedenis gaat) Hello goodbye?
Familiediner vind ik serieus spannend
De reis van je genen, is een nieuw programma
Wie heeft er toegang tot de databank Euromonitor? Misschien via werk of uni? Ik heb toegang tot een rapport nodig. Diegene zou echt mijn reddende engel zijn!
Wat vinden jullie van abel van de taarten van abel?
Hoezo? En hij heet Siemon
Hoe heet ook alweer dat popi jopi (nederlandse?) merk dat oa die iphonehoesjes heeft met zo’n kralenkoord, maar volgens mij verkopen ze ook interieurdingen?
Ateljé?
Yes die thanks!
Haha ohja, mindfuck
TV stond aan op dat programma en herinnerde me dat ik hem altijd iets creepys vond hebben.
Vroeg me af of anderen dat ook vinden haha