Ik weet niet hoe het met invriezen zit maar als ik een restje risotto een dagje in de koelkast bewaar en de volgende dag opwarm doe ik dat in een pannetje en doe ik er altijd nog een beetje water bij (wat je er dan al opwarmend weer in roert), anders is het zo droog zoals @LaPetiteRobeNoire ook zegt.
Iemand bekend met remarkle?
Of iets soort gelijks? Weet niet hoe ik het moet omschrijven. Het lijkt mij handig voor mijn opleiding.
In het schrijfwaren topic ging het er vorige week over!
Maar zijn deze ook echt goed? Want ze komen wel cheap over, net als die ik (zie foto) al heb. Ik zoek nu iets wat degelijker is.
@Marquez Welke? Action heeft verschillende soorten.
@Kusjessoldaat Maar deze heeft een eigen ophangsysteem lijkt het? En dat er elke keer op en afhalen wil ik niet want dan kan mijn vriend ze niet gebruiken.
Nee volgens mij klik je het ophangsysteem op de achterkant vh lampje en zit er daarna gewoon een bandje aan vast. Ik zal morgen even kijken als ik m’n fiets pak.
Graag, thanks!
Andere vraag: weet iemand in welke schaal een tandarts zit die in een ziekenhuis werkt? Google helpt me niet verder. Wel met bedragen maar die zijn niet te herleiden naar een schaal en lopen nogal uiteen.
@Virago ik heb deze fietslampjes en het vastmaken werkt precies hetzelfde als de lampjes die je zelf liet zien. Je kunt ze alleen van dat bandje afhalen voor het opladen maar hoeft niet; ik doe dat nooit.
Oh fijn, thanks! Dan ga ik er naar kijken
Nee ze zijn niet zo cheap en ook stevig! Wil morgen wel een foto voor je maken als je wil?
Ik zie een (oude, niet meer te openen) vacature in FWG 75 van het CBT in het Flevoziekenhuis en FWG 70/75 bij het CBT van Jellinek (die valt in de CAO GGZ). Maar het is lastig te vinden inderdaad!
Oh fijn! En lief! Maar hoeft niet, ik ga gewoon even een bezoekje Hema doen en dan weet ik naar welke ik moet kijken
@Merel Oh wat goed gevonden! Die was ik niet tegen gekomen. Dankjewel!
Zelfde soort als op je foto maar dan zijn ze zwart! En zijn ze wat meer vierkant /plat dan die op de foto. Ik gebruik die dingen elk jaar en ze doen het goed in de regen. Wel haal ik ze er altijd af als de fiets buiten staat.
Ik heb linksonder! Ze geven ook veel licht af vind ik. Maar denk dat die rechtsboven ook wel fijn zijn al zien die er wel wat massief uit. Had trouwens niet verwacht dat er nog zoveel soorten zijn bij de action
Ajb bezuinig niet op goed licht op de fiets
Je kan echt beter gewoon goede lichten op de fiets zetten waar je echt zichtbaar bent. Is zowel voor jezelf veel veiliger als fijner voor automobilisten.
Ik heb die onderste 2 ook. Laat ze altijd op mijn fiets zitten. Af en toe nieuwe batterijen erin
Ik heb sinds kort van die lichtjes die aan m’n ventiel zitten. Erg gezellig en daardoor val ik ook erg op.
Dat weet ik maar mijn eigen voorlicht is stuk dus dit is de noodoplossing. Fiets nauwelijks in het donker en heb over n maand n nieuwe fiets