Vraag over spelling die is opgelost!!
Ik denk verstoort maar dat is ook maar op basis van gevoel
Verstoort toch? Hij vreest dat het zijn leven verstoorde. Je kan er verleden tijd van maken dus een t.
Tegenwoordige tijd dus stam + t = verstoorT
ik snap niet waarom het geen verstoord is, want in mijn hoofd is het een voltooid deelwoord. Mijn collega probeert het nu uit te leggen in zinnen als piet loopt maar ik snap het alleen maar nog-maar-meer-niet.
Tip van een collega om het te vertellen in de lente of zomer. In ieder geval als het nog niet speelt, want dan is de spanning (en teleurstelling) niet zo groot bij de kindjes.
Overigens geloven mijn kinderen er nog in, maar vind ik zelf sommige dingen aan sinterklaas wel lastig te verkopen. Andere kinderen die echt kadoās in hun schoen krijgen of op 5 dec heel grote dure cadeaus. En dat die van mij dan pepernoten etc krijgen
Is er afgelopen weekend iemand naar Glow in Eindhoven geweest? Is het te doen om alles te lopen en ook in 1 avond of kun je beter met de auto van plaats naar plaats gaan ofzo?
Alles ligt verspreid, een deel in de stad, een deel op het terrein van de universiteit, wel in de buurt, paar minuten vanaf het station. Een ander deel op strijp (20 min lopen?) en blijkbaar ook nog een deel op de high tech campus wat 20 minuten fietsen is. Lopend is alles niet te doen.
Strijp S, het centrum, de TU en de Caai zijn prima te lopen op Ć©Ć©n avond (moet je wel vroeg beginnen, het is van 18:30 tot 23:00 open). Ik heb een paar dagen geleden centrum, TU en de Caai in 1 avond gedaan en was om 21:00 begonnen. Je zou ook nog een go of felyx scooter kunnen pakken.
Ik heb gelopen, heb strijp, tu en centrum gezien, ging prima.
Thanks! Vanavond is het tot 12 zag ik dus denk dat we beginnen in de stad en als het gaat dat we nog naar de campus gaan ofzoā¦
Hier op aansluitend, hoe was het met de drukte bij Glow? Ik heb ook plannen om vanavond te lopen en ik weet dat je een QR-code moet laten zien, maar vraag me af of het dan wel te doen is? Nu met de oplopende besmettingen twijfel ik of het wel een goed idee is.
Ik was er dinsdag, ik begon om half 7 bij strijp s, toen viel het nog wel mee. Er stond wel een rij voor de polsbandjes, dus die heb ik niet gehaald. Gewoon de qr-code laten zien bij het naar binnen gaan, was hooguit een paar minuten wachten.
Later was het op het tu-terrein wel redelijk druk, maar viel ook nog reuze mee.
Ik denk dat het vanavond wel druk zal zijn, want droog en weekend en laatste dag voor evt lockdown?
Ja, daar ben ik dus een beetje bang voor! We beginnen op Strijp, mocht het te druk zijn dan ga ik gewoon naar huis.
Vooral naar het firefly-field gaan, die vond ik heel mooi!
Ik moet uit mijn huis op 15 december en kan op 10 januari pas in mijn nieuwe huis. Rond de kerst hebben mān vriend en ik dus even geen huis.
We gaan liever niet bij onze ouders zitten, qua ruimte, thuis werken, lockdown etc. We denken aan een periode in een vakantiehuis maar rond de kerst is dat druk bezet en vrij duur.
Hebben jullie ideeƫn hoe we die drie weken chill kunnen overbruggen op een plek waar we goed kunnen thuis werken, of hebben jullie tips voor chille betaalbare vakantiehuisjes met twee kamers waar je goed kan werken?
Misschien kun je housesitten voor mensen (in de buurt van de woonplaats)?
Zijn hier social media guruās die weten hoe je de ownership van een facebook pagina kan veranderen? Mijnnnnn god. Ik kom er niet uit.
Weet iemand of de Hema op zondag ook gebak heeft? Als ik het probeer te bestellen kan ik het maandag pas ophalen. Kan zijn omdat ik te laat ben natuurlijk, maar is er dan morgen in de winkel Ć¼berhaupt gebak te koop of is de bakkerij dan dicht?