Durf te vragen #5

Ik zit trouwens in Google Sheets, weet niet of dat een heeeel groot verschil is, maar daar vind ik die optie helaas niet!

1 like

Oh wow wat een hack! Dankjewel, heel nice

Een rioolvliegje?

Ik zou sowieso het doc downloaden in excel ipv sheets. Sheets kan echt zo veel minder dan excel, dus grote kans dat je het in sheets niet voor elkaar krijgt.

Geen idee, blijkt nu dat hij niet bewoog omdat hij al dood is, hahaha. Ik blies hem weg en hij bleef stil liggen onder mijn bed. Tot zover het mysterie. :sweat_smile: Zolang hij zich niet kan voortplanten, vind ik alles best!

Ja dat hebben we helaas niet op werk :frowning: we willen alles via google doen.

1 like

Ah dat is kut. In excel is het inderdaad heel makkelijk met geknipte cellen invoegen. Misschien kun je wel het aantal cellen invoegen boven de blauwe balk en dan los de data in die cellen plakken.

Had daar toen helemaal geen last van, van geen van die drie.

1 like

Op een stijve arm na, niets van gemerkt.

2 likes

7 berichten zijn samengevoegd naar een bestaand topic: Ondergoed-topic

Koekkruiden?

Heeft iemand ervaring met de samsung active watch?

Ja ik, met de eerste generatie.

En hoe bevalt hij?

Nee daar merk je echt niks van

1 like

Weet iemand waar je ergens 1 sticker kunt laten drukken? Als ik Google dan kom ik alleen sites tegen waar je er minimaal 50 moet bestellen :dizzy_face:

Je kunt dat bij een copyshop meestal wel laten doen.

1 like

Ik kom er maar niet achter hoe je met een emoticon reageert ipv met een hartje.

Ik wilde net met een emoticon reageren op iemand en dan wordt dat toch een hartje bij mij…

Ik kon ook zo snel geen FAQ antwoord vinden :grimacing:

Als je het hartje vasthoudt met je vinger kun je kiezen uit de emoticons.

1 like

Ingedrukt houden?

1 like