Durf te vragen #5

Ik heb een nieuwe leren tas gekocht, een paperbag-model. Maar hij stinkt heel erg naar leer/en of verf. Ik heb hem 48 uur in de vriezer gelegd, heeft niet geholpen. Heb de tas ook 2 keer behandeld met spray van HG tegen vieze geurtjes, heeft ook niet geholpen.

Heeft iemand de ultieme tip?

1 like

Een Senseo pad (of zelf koffie in een filter doen) en dan in de tas neerleggen?

2 berichten zijn samengevoegd naar een bestaand topic: Modetopic #2

Heeft iemand misschien een tip waar ik aan kleine knuffelbeertjes kan komen? Het liefst met een t-shirtje aan en het liefst niet online. Ik wil het shirtje vervangen door een shirtje gemaakt van een kledingstuk.

1 like

Misschien bij Blokker? Daar zie ik deze op de website: Knuffel teddybeer Hoera Geslaagd! met vlag wit shirt 24 cm - Knuffelberen | Blokker. Ik weet niet of ze die dan ook in de winkel hebben, maar daar kun je misschien voor bellen.

1 like

ja die had ik indd ook online gezien, maar die is iets te groot. ben bang dat ik toch online moet gaan bestellen maar wil wel even winkels inlopen die hun assortiment niet online hebben staan. dus misschien dat iemand toevallig weet dat een bepaalde winkel ze heeft

1 like

Ietd van een prenatal winkel of een kinderspeelgoedwinkel?

2 likes

3 berichten zijn samengevoegd naar een bestaand topic: Sinterklaas/kerstcadeaus!

Speelgoedwinkel, Action of Kruidvat? Die laatste 2 hebben nu best wat speelgoed voor Sinterklaas volgens mij, misschien ook knuffelberen. Oh en Ikea zou ik ook even checken.

1 like

Een bericht is samengevoegd naar een bestaand topic: Schrijfwarentopic

Wat zijn goede (niet al te dure, maar wel kwalitatieve) sieradenmerken. Ik ben op zoek naar minimalistische oorbellen en kettinkjes in (verguld?) goud.

Ik draag nu voornamelijk oorbellen van bv H&M maar die gouden kleur vervaagt heel snel. Ik wil nu toch wel een beetje investeren in iets van betere kwaliteit. Maar ik heb weinig verstand van wat nou goede sieraden zijn.

2 likes

ik heb nog een paar kleine beertjes over
kan wel een foto maken en ze eventueel opsturen? hoef er niets voor

3 likes

ah dat vind ik zo een lief gebaar! dankjewel voor het aanbod! zijn het kleintjes?

ik ga straks even wat winkels af. mocht ik geen succes hebben, kom ik er op terug (:

Mijn sieraden van myjewellery blijven ook mooi goud. Ik draag een gouden ketting, en daar spray ik gewoon parfum op etc en hij is nog niet verkleurd.

3 likes

Het zijn kleintjes inderdaad! Van die grijpmachine dingen die ook een shirt aanhebben. Je kan de shirts er ook afhalen en zelf iets aandoen.

Het is mijn werk dus ik wil er wel naar kijken als het nog nodig is!

5 likes

Een bericht is samengevoegd naar een bestaand topic: Interieurtopic #3

:sob: in de laatste groep (8) van de basisschool heeft mijn dochter nu luizen opgelopenā€¦ :triumph:
Ikzelf heb ze nooit gehad. Iemand nog goede tips naast kammen kammen kammen???

Ze heeft ook nog eens heel lang en veeeeel haar

Ja van die vreselijke stink shampoo toch? Dat kreeg ik in mijn haar toen ik het vroeger had.

2 likes

Knuffels in de vriezer!

2 likes