Wassen van kleren en beddengoed schijnt achterhaald te zijn. De luizenshampoo van Kruidvat eigen merk is top, amper resten daarna
Ik heb trouwens instant jeuk op mijn hoofd. Ik heb het twee keer gehad en durfde het de tweede keer niet tegen mijn ouders te zeggen heb er echt lang mee gelopen toen
Fijne tips!! Dank jullie.
Morgen een studiedag dus we kunnen de hele dag kammen en wassen
Ik ben op zoek naar een liedje dat ik steeds op Instagram Reels/TikTok hoorde en 2 weken in mân hoofd had, maar nu dus niet meer weet hoe die gaat en niet meer kan vinden.
Het is a capella, en een beetje een somber liedje, rustig. Het zat volgens mij vaak onder filmpjes met een wat heftiger verhaal. Meer weet ik alleen niet
Is er heel misschien iemand die weet welke ik bedoel?
Bedoel je die ene dat een meisje/vrouw vertelt dat ze soort van overwhelmed is en niet weet wat ze moet doen?
Maar dat is geen a capella bedenk ik me nu
Bedoel je die van I could be brown I could be blue I could be violet skies? Dat is MIKA met Grace Kelly maar dan in een of andere acapella versie
OMG JA DEZE WAS HET Had ook helemaal de link met MIKA niet gelegd.
THANK YOU!! Zit meteen weer in mân hoofd.
Edit: dit is toch wel de beste versie
Vanmiddag waren we na 1,5 uur (vloeistof met demoticon, wassen en daarna kammen)
7 luizen en een zooi neten rijker (of armer)
Morgen nog een keer, en nog een keer enâŠâŠ
Ik mag nu twee weken elke dag kammen!!
Dat mag toch wel genoeg zijn!!
Ja ik heb de beste kam gekocht. Een Assy. Echt tig keer beter dan die bij het flesje. Die kamt ook de neten er uit.
Uiteraard met veeeeeel leave-in spoeling gekamd. Want het haar van mijn dochter is heel lang en ze heeft er veel van. Klitten zijn net suikerspin.
Kammen ging best goed. Maar zoals gezegd met lang en veel haar ben je lang bezig.
Mijn kapster is ook luizenmoeder zegt: blijven kammen totdat je een paar dagen geen neten meer tegen komt. Dan een week later weer checken. Nog een keer behandelen hoeft in principe niet. Kammen is voldoende. Maar niet te snel stoppen.
Normaal bij een luizenuitbraak maak ik altijd een invlecht. Nu niet gedaan⊠grrrrr
Maar nu weer elke dag vlechten. Ze kan me wat die puber
Hij is wel bling bling en niet van plastic!
Rechts is de Assy kam, beetje stroevig en met gleufjes (?)
Ook veel steviger en minder afstand tussen de tanden. Kapster zei ook al dat scheelt echt dagen kammen!!
Weet er iemand in welke fysieke winkel ik een amazon cadeaukaart kan kopen? Ik kan helaas niet online bestellen (is voor werk).
Bij een vivant. Dat is een sigarenwinkel. Maar wel erg noord Hollands.
Bij de appie zie ik ook vaak kaarten hangen maar weet niet of Amazon daarbij zit
Ik had die rechter als kind vgm ook, vet chille kam en vond het ergens ook wel satisfying die luisjes te zien vast zitten in die gleuven, spartelend en vechtend voor hun leven.
Heeft er iemand tips voor een tekst voor op een protestbord voor de klimaatmars? BVD
Ik gebruik deze linkjes iedere keer voor inspiratie, dus hopelijk zit er wat tussen voor je.
awesome
Weet iemand het rituals cadeautje van de overstap van oxxio naar kpn?
Dan weet ik of ik het de moeite waard vind om naar de stad te fietsen
Ik heb zin om kookboeken te kopen. Iemand nog wat nieuwere (qua jaartal) kookboeken in de kast die je wilt verkopen?