Deze misschien? Is niet illegaal joh.
https://www.pit-pit.com/capsules-leeg.html
Wat ik deed (wel voor feestelijke pilletjes ), is de goedkoopste pot capsules bij de kruidvat/etos kopen, was toen volgens mij met kaneel, en die leeggooien. Online kan je wel lege capsules kopen, maar vond dat wel erg veel en duur.
Gaan er nog ff-ers naar de Kreadoe dit weekend? Ik twijfel een beetje. De vorige edities ging ik doordeweeks en had ik dingen nodig. Nu niet en weet niet helemaal of ik blij ga worden van doelloos rondzwerven in de drukte daar (+best lange reistijd). Maar misschien wil iemand van hier er samen lunchen oid?
So low
Ah shit, dacht al zoiets. Die hebben ze alleen de stad een halfuur verderop, dat red ik morgen niet.
Zit er geen feestwinkel in de buurt?
Nee, woon in een dorp
Haha die hebben vaak wel feestwinkels of kostuumverhuur (maar natuurlijk niet allemaal)
Bij de hema en kruidvat kun je volgens mij wel kleurlenzen kopen, ik weet niet welke kleur ogen je zelf hebt maar misschien geeft dat nog een beetje een freaky effect?
edit: ik zie dat Pearle ook halloweenlenzen verkoopt?
Hebben een winkel die carnavals kleding verkoopt, maar zijn ook alleen dan open. Stond ik vandaag al voor een dichte deur helaasshhh. Ik ga even langs Hema en Pearle!
Heeft er iemand een idee van of ervaring met een organisatie of stichting voor mensen die los proberen te komen van sekte-achtige groeperingen?
(Niet voor mezelf, haha geen zorgen.)
Er was een meldpunt maar die is opgeheven. Nu zou je via veilig thuis of de politie iets kunnen doen /ondernemen. Maar misschien was je dit zelf ook al tegen gekomen. Sorry dan!
Denk trouwens dat een blijf van mijn lijf huis hier vast ook een rol in kan spelen.
https://www.ad.nl/binnenland/meldpunt-sektes-moet-terug-zegt-tweede-kamer~a71af10b/
Heeft toevallig iemand nog een wand telefoon liggen? Hoeft het niet meer te doen
Haha, zou me hoogst verbazen als iemand hier uberhaupt zo’n ding heeft gehad ooit. Zou het proberen op seniorweb forum Of een kringloop of rommelmarkt?
Ja bij de kringloop? Ook als die het niet meer doet…
Ik kijk nooit in die hoek haha.
Maar dan ga ik daar eens koekeloereee
Ja wij misschien wel, of althans mijn vader. Voor wanneer heb je het nodig? Ik kan het eens vragen? Wij hadden die echt nog heel lang hahah
Alleen die heeft geen draaiwieltje! Wel knoppen
Ja knoppen zijn prima! Het is voor aan het keukentje wat ik ga pimpen.
Wordt kerstcadeau dus, hoef het niet volgende week al te hebben.
Zijn de toiletten in de efteling een beetje schoon?
Ik vind ze altijd prima. Gewoon schone pot en wcbril, verder niks bijzonders.
Fijn dat het heeft geholpen! Jammer dat je nog niet helemaal een tevreden gevoel hebt, maar ik vind het knap dat je het gesprek bent aangegaan en hopelijk wordt het beter/verandert er wat/kun je er nog eens over praten (of wat dan ook het best bij de situatie past).