Halva, van sesamzaad of pistache. Is best zoet maar wordt bij ons ook vaak rondom begrafenissen en rouwplechtigheden gegeten dus heb er niet een hele leuke associatie mee
oh hee dat heb ik ook wel eens gegeten volgens mij. heeft het een beetje een korrelige structuur?
Ja van pijnboompitten, vond het geen aanrader
Ja en plakt zo aan je tanden en gehemelte brrr
oja nee ik vond dat ook niet zo’n succes. wel bijzonder, als ik nooit meer zou kunnen proeven zou ik het wel af en toe eten denk ik, gewoon omdat de structuur zo onderscheidend is.
Is er iemand met juridische kennis die ik via een pb een vraag mag stellen?
Ik wil heel graag weer bij Holo Taco bestellen maar alle extra kosten houden mij tegen. Als iemand zin heeft om met mij mee te bestellen en deze kosten te splitten hit me up!
Ik ga morgen naar het woonprotest en wil misschien nog een bord maken, iemand hele goede ideeën daarvoor?
Huilen Boompje Beestje
Geen eigen huis
Geen plek onder de zon
Jazeker
De hypotheker
Grapje, te duur
Geen woorden maar daken
Wonen: de één zijn nood
De ander zijn villa en boot
Maak m’n ouders blij
Regel een huis voor mij
Nooo heb zojuist bij de release van vandaag wat besteld . Maar mij kennende wil ik over een paar maanden alweer bestellen.
Ik zat echt na te denken hoe het zou werken als je taco’s zou bestellen en hoe dit dan naar een aparte adres verzonden kan worden zodat je het kan op eten.
Maar het gaat over nagellak haha , sorry je hebt niks aan mijn bericht ik hoop dat je iemand vindt waarmee je samen kunt bestellen!
Ik kan je geen pb sturen kan dat kloppen?
Dit is echt mijn favoriet van je rijtje
Haha ik snap het! En nu heb ik zin in taco’s.
Haha! Die is van Loesje, geloof ik
Ik wou heel graag [Existential Crisis] bestellen en dacht net ik ga het toch maar doen maar uitverkocht
Wat gebeurt er als je bijvoorbeeld een abonnement op een sportschool hebt, maar je gaat nooit (en je zegt ook niet op) en je storneert de hele tijd het abonnementsgeld dat ze elke maanden willen afschrijven? Sturen ze het dan door naar een incassobureau ofzo of zou je je het tot in den treure kunnen storneren?
Zou wel makkelijk zijn om van elke abbo het bedrag te storneren als je er geen gebruik van maakt