Deze werd het. Andere favorieten die ik vandaag zag waren oa Mi casa su kassa en Ik lust geen huisjesmelk
Vet! En haha die zijn ook wel heeeel goed
Ik geef binnenkort een etentje, en ik drink zelf sinds een tijdje geen alcohol meer. Ik wil het ook niet in huis halen hiervoor. Mijn gasten nemen waarschijnlijk zelf wel wijn mee en dat is prima, maar ik wil zelf ook wel iets van drank voorzien. Alleen wat dan??
Vind enkel water een beetje triest / sober voor een verder wel uitgebreide maaltijd. Iemand tips voor wat ik wel kan serveren? Heb al een aperitief bedacht, maar wat dan voor tijdens de maaltijd zelf?
Je kan twee mooie karaffen op tafel zetten met plat water en bruisend water?
Evt gegarneerd met komkommer/munt/limoen oid
Misschien alcohol vrije cocktails? Of water met citroen/mint oid?
Zelfgemaakte limonade of iced tea? Of iets luxere frisdranken halen?
Oh ja, zoiets simpels als water met een smaakje in een karaf, maakt het inderdaad meteen al een stuk feestelijker! Thanks!
Heb met frisdrank heel erg het gevoel dat het not done is bij lekker eten, iets zoets erbij.
Bij de Ah hebben ze super lekkere limo! De Rose Lemonade is super fancy
Heeft iemand met een rains Bucket hat? Krijg je daar een zweet hoofd van?
Ja ik wilde deze ook aanraden! Of lekkere tonic mooi opmaken met blauwe besjes en komkommer?
Geen ervaring mee maar wat een leuk handig ding!
Hebben jullie ook Netflix storing
Ja
Nee (nog) geen last van!
Ze willen ons wel van het scherm weren zeg. Twee weken terug Social media, nu dit weer, wat een ellende. Volgende het forum?
huisjesmelkintolerantie
The great reset, hebben de wappies toch nog gelijk
Weet iemand waar je de beste deal voor ear lids kunt vinden? Ik heb er verder (nog) geen verstand van dus vraag me niet welk type ed ik wil😂
Karaf met water met munt ed is idd een hele leuke! Drink zelf bij een maaltijd liever niet echt iets zoets (tenzij pizza/burger), maar mocht je toch iets met smaak willen:
-
spa met een smaakje
-
wat meer fancy drankjes
Hebben jullie aanvullend partnerpensioen aangevraagd? Zoals ik het begrijp is het eigenlijk een soort verzekering en betaal je daar ook extra voor. Wij werken nu allebei full time en als dat kan qua gezondheid zijn we ook van plan allebei 4 dagen te blijven werken. Ik mag pas over 40 jaar met pensioen en verwacht dat het stelsel er dan zo anders uitziet dat ik dan nu voor niks betaal eigenlijk…
Vind in pensioenen verdiepen zo zonde van mijn tijd, of is dat onterecht? Heb net maar waardeoverdracht aangevraagd zodat alles in ieder geval in 1 potje zit (waren 2 kleine bedragen en per 1 september ander pensioenfonds want nieuwe baan). Zou me dan liever verdiepen in alternatieve mogelijkheden om voor pensioen te sparen maar het voelt allemaal zo ver weg.