Nee dan gaat het zuur juist sneller uit je spieren!
En yoga is super relaxt als je spierpijn hebt omdat je dan lekker stretcht!
Ik kan het allemaal totaal niet maar ga wel gewoon lekker. Het is ook pas om 20:15!
Het was heerlie
Ik wil, een beetje door omstandigheden, met mijn verjaardag in mijn eentje in een hotel overnachten (gewoon in Nederland). Is het dan stom om tijdens het boeken dat aan te geven (dat ik jarig ben) en of ze daarom de leukste kamer ofzo voor me hebben? Of wat zal ik dan zeggen?
Ik zou gewoon naar de opties vragen en dan iets kiezen wat je leuk vindt. Lijkt me niet dat zij er een boodschap aan hebben als je zegt dat je jarig bent dan.
Dat verschilt heel erg per hotel, je kan sowieso in de opmerkingen aangeven dat je boekt omdat je jarig bent. Het ene hotel legt dan een kaartje met iets lekkers op je kamer, bij de ander krijg je een gratis upgrade, maar er zijn ook hotels die er niets mee doen. Ik zou het gewoon in het midden laten door het enkel aan te geven en dan te zien wat ze ermee doen. Het hangt ook een beetje van de bezetting af wat ze wel en niet voor je kunnen doen.
Nou dat hangt echt van het hotel af hoor? Sommigen doen niks, maar vaak genoeg een upgrade, taartje op de kamer etc gehad.
Ik zou niks verwachten, maar je kan het zeker aangeven. Baat het niet dan schaadt het niet.
Ja dat klopt!
Is er iemand die veel verstand heeft van het Nederlandse notarieel recht? Mag ik een korte vraag stellen via pb?
Ditā¦ Flespompoensoep is hier een hit, ik gebruik het recept van prinses Margriet. In deze soep zit ook courgette en ui.
Vorige week heb ik voor het eerst pastinaaksoep gemaakt, was ook verrassend lekker.
Ik kan zelf niet tegen de structuur van champignons en lychee, dus ik snap het wel een beetje. Smaak is prima, maar verder een no go
Edit: uhh ik wilde op @Whoopdidoo reageren
En voelt een beetje als mosterd na de maaltijd, maar misschien heb je er alsnog iets aan
Ik hoorde vanochtend op de radio (ik dacht 3fm) een cover van Dancing Queen. Ene djeesie zong een mooie versie. Maar ik wil zo graag weten wie het echt was, iemand dit ook gehoord?
Ik heb het niet gehoord dus heb geen idee verder, maar ik heb onlangs een cover hiervan door Eric Bibb ontdekt en die is zo chill!
Als je weet hoe laat het ongeveer was kun je online de playlist bekijken of het programma terugluisteren, misschien kun je er op die manier achter komen?
Goed idee. Ik ben meteen gaan kijken maar kan het niet vindenā¦
Was het niet JC Stewart? Hoorde vanmorgen (op 3FM) dat hij in de live box zou optreden, maar heb het daadwerkelijke optreden niet gehoord.
Dit moet 'm wel zijn, dank je wel! Helaas kan ik het optreden nergens vinden
Ze hebben een speciaal YouTube kanaal. Misschien verschijnt de cover daar een dezer dagen.
Wauw, het is nu wel duidelijk te zien dat ik dus nooit radio luister. Lief dat je het voor me hebt opgezocht, ik ga het in de gaten houden!
heeft iemand wel eens spijs gegeten van andere noten dan amandel?
zo ja, welke en wat was lekker en hoe verschilde het in smaak?