Azijn, baking soda, geurkaarsen, ga mn huis volzetten
Huh waarom?
Hete azijn neerzetten. Hebben mijn ouders gedaan met de kerst en het hielp wel, geur was vrij snel weg (in combinatie met ramen even open).
Edit: oh spuitelf haha
Ja dit werkte als een tierelier bij ons, die koffie
Dit werkt idd extreem goed, koffie. Goedkope koffie is ook prima en ging best snel bij ons. Maar ik heb een klein appartementje
Er zouden gevaarlijke stoffen bij vrijkomen
Ik zocht heel lang naar een specifiek model en kleur van Nike. Nu heb ik hem eindelijk ergens gevonden in mijn maat, maar het is eigenlijk een mannenschoen. Maakt dit bij Nike uit? Valt een mannen 41 anders dan een vrouwen 41? Het gaat hier specifiek over de p-6000.
Mijn vriend heeft vrouwen nikes en die heeft hij gewoon in zijn eigen maat, ik heb kinder nikes en die heb ik 0,5 maat groter genomen omdat die modellen ook iets smaller zijn. Ik denk dat je gewoon je eigen maat kunt bestellen, het is in ieder geval het proberen waard!
Heb hem binnen in xs. Ben blij dat ik voor xs ben gegaan, ik vind hem alsnog ruim vallen en de mouwen erg lang. Wel een mooi basic blousje!
Ja valt wel anders. Mannen is sowieso wat breder en als t goed is scheelt het een halve cm. Wmns 41 is 26,5cm en men 41 is 26cm
Ik heb geen ervaring met p-6000, maar bij air max 1 draag ik zowel mannen als vrouwen in 40, ondanks het verschil kan ik beide aan
Karhu en het zijn geloof ik de Fusion 2.0
Dankjewel! Mijn vriend zegt al maanden dat hij nieuwe schoenen wil maar vindt niets leuk. Nu zag hij deze en om van het gezeur af te zijn en niet nog maanden te horen dat hij niets kan vinden dacht ik, ik ga meteen op zoek.
Komkommmertijd - vraagstuk
Bij een komkommer met folie er omheen, wassen jullie het stuk benodigde komkommer dan of niet?
Ik dus niet, want het oogt schoon en ik wil wel schoon maar niet steriel leven zeg maar.
Nee ik was de komkommer dan eigenlijk ook niet. Heel soms, als er een soort waasje op zit ofzo. Anders vind ik het wel prima.
Ik was echt niks behalve als er zand op zit
In het eerste jaar van mijn opleiding is er met microbiologie ooit komkommer met en zonder plastic vergeleken en daar was het kiemgetal(de hoeveelheid micro-organisme) op de variant met plastic veel hoger dan zonder.
Dit was wel een onderzoekje uitgevoerd door een eerstejaars student, maar sindsdien was ik altijd extra goed!
Meestal wel, soms vergeet ik het.
Ooh bedankt voor de info. Dan ga ik voortaan toch ook maar wassen.
Long shot, maar ik ben op zoek naar twee diepe IKEA Moppe kastjes. Ze verkopen nu alleen nog die van 18cm diep en ik zoek de diepere variant, ik geloof dat die 26cm diep is. Zo’n ding dus:
Zijn dus niet meer nieuw te koop, op Marktplaats kom ik niet veel verder en ik kan ook niet echt een goede vergelijkbare optie vinden. Zijn er misschien mensen die zo’n ding hebben staan van wie ik hem mag kopen? De verdeling van de lades maakt me niet zoveel uit zolang er maar één brede lade inzit.