de macarons van Tout Patisserie zijn mijn favoriet, vooral vanille en passievrucht zijn heerlijk
Het is Apeldoorn 1 geworden! Ik ben benieuwd. Fotos zagen er veelbelovend uit. Hebben voorkeur voor kamer type 1 opgegeven, hopen dat we die ook krijgen.
Ok 2x Tout wordt vervolgd
Update: tot vrijdag. Ik voorspel onderste helft voor mij bovenste voor vriend
Als in jij de macarons en hij betalen?
Die onthoud ik voor een volgende keer
ja zo lekker echt perfect uitgevoerd
Ja natuurlijk. Het is een zonnebril, geen zomerbril. De zon schijnt (godzijdank) de rest van het jaar ook.
Edit: precies wat @ParisDarling zeg dus
Jullie hebben me al menigmaal gered met het meezoeken naar dingen waar mijn familie om vraagt, alleen nu denken ze dat ik alles kan vinden. Dus hier nog een vraagstuk van mijn moeder: weet iemand waar deze trui van is?
Ik beloof dat ik niet met de eer zal strijken en dat diegene die hem vindt de credits krijgt
Oke daar was ik nooit opgekomen, ken hem niet hahah
Heeft b&j een folietje onder de deksel?
Ik heb er vanochtend 1 in mijn auto gegooid, dus hij staat mis niet rechtop en ik dacht die zal vast niet smelten met deze temperatuur, maar nu twijfel ik
Ze hebben een folietje, maar dat doet er niet veel toe gezien het gesmolten ijs gewoon door dat karton heen gaat (spreek uit ervaring haha). Maar hopelijk valt het gezien de temperatuur mee!
Ja ik denk dat als ik nu heen ren ik toch al te laat ben. Ik hoop dat het straks mee valt!
Oohh die country zanger die op de inauguratie van Biden zong
Geen idee wie dat is. Ook een heel ander hoofd dan ik me had voorgesteld.
Ik dacht echt dat het de ogen waren van iemand die ik zou herkennen, ze zagen er zo bekend uit!
Is er iemand lid van a.s.r. Vitality zonder de zorgverzekering te hebben? Want ik zie dit op de website staan, maar wat gebeurt er dan na een jaar? Betaal je dan meer oid?
Wil je a.s.r. Vitality Only proberen? Dat kan een jaar lang voor € 3,50 per maand. Hier hoef je geen zorgverzekering voor bij af te sluiten. Je ontvangt week- en maandbeloningen, alleen loop je als Vitality Only member wel de cashback op de verzekeringspremie mis.
Mijn b&j heeft nooit folie!
En? Hoe is het afgelopen?
ik heb het nu. geloof dat je geacht wordt na een jaar wel overgestapt te zijn maar ben ik niet echt van plan
Dus het werkt wel gewoon nog allemaal?