Durf te vragen #4

Misschien over borsten ih algemeen? Hoe dat met slapen zit dacht ik (maar lees heel snel mee laatste tijd)

S’avonds online erop toasten? Weet het anders ook niet

1 like

Een goodiebag met klein flesje champagne wat kleine hapjes om thuis te toosten via zoom?

2 likes

Wij hebben regelmatig last van grijze/zwarte vegen op onze schone was. Weet iemand waar dit door komt en wat we hieraan kunnen doen? We draaien regelmatig hetere wassen (wekelijks meerder keren 60 graden, iedere paar weken een keer 90). Ook maken we de wastrommel heel regelmatig schoon.

Echt bloedirritant als er allemaal zwarte vegen op je witte was zitten, want dan moet het dus weer opnieuw!

vetluis denk ik, of het rubber van je wasmachine is vies?

1 like

Ja hoor, ik doe dat gewoon, ook in combinatie met een muts als het moet.
Soms draag ik ook wel eens een pet met een klep, dat helpt ook wel een beetje tegen de zon en de kou op je hoofd.

1 like

Primark! Heb daar zwarte gekocht met fleece aan de binnenkant. Heerlijk warm.

1 like

Ik zou het juist extra confronterend vinden om naar een boerderij gegaan. Zou eerder beginnen met dingen waar het toevallig inzit dan meteen een los ei eten of een glas melk drinken.

1 like

Van zodra ze schijnt, heb ik mijn zonnebril op. Daarvoor dient het toch?

9 likes

Ja, vanmiddag nog 2 uurtjes. Kan anders mijn ogen niet normaal open houden.
Zelfs met een klein beetje zon draag ik er al 1, als één van de weinige.
En van knijpen met je ogen krijg je sneller rimpels rond je ogen.

Ik begrijp even niet goed of je activiteiten bedoelt of producten?
Maar inderdaad wat @Gemini zegt lijkt het me dan confronterend om ineens een ei te eten.

Misschien eerst beginnen met drinken zoals taksi, daar zit zuivel in maar niet net als een glas melk. En qua eten dingen die je zowel vega als niet vega hebt. Zoals een (kip)schnitzel, voorgegaarde hamburger, voorgegaarde balletjes. Zulke dingen zijn wellicht wat gemakkelijker om te eten.
Lijkt me echt vervelend zeg, dat je bewust kiest om vegan te eten, maar het gewoon niet gaat wegens je eigen gezondheid.

Weet je al van wie die ogen zijn? Ik heb gisteravond te lang hierover nagedacht maar heb nog geen idee haha. Ben wel benieuwd :smile:

1 like

Hahaha nooo. Morgen krijgen we pas de antwoorden. Nog even volhouden!

@LaPetiteRobeNoire Ik snap de tag nu :stuck_out_tongue:

2 likes

Wil je me taggen als je het weet :joy:

1 like

Ja is goed!

1 like

Waar kun je lekkere macarons bestellen? Ik houd van fruitsmaken en iets van red velvet ofzo. Chocola, mokka etc vind ik niet lekker.

De schuld van Heel Holland Bakt dit, trouwens.

Lekkerste van Amsterdam

edit oh fuck alleen binnen amsterdam #sadlife

1 like

Ik ben toevallig afgelopen nacht in hotel Apeldoorn 1 geweest en vind het echt een aanrader. Ook qua locatie. Eerder dit jaar in Apeldoorn 2 geweest en dat is ook mooi, maar 1 is sfeervoller!

:cry:

Tout patisserie! Die hebben ook bijzondere smaken.

1 like