Durf te vragen #4

Sorry, had moeten zeggen dat ik het nog geen jaar heb. Maar volgens mij zijn vitality en asr aparte bedrijven die niet zomaar gegevens mogen uitwisselen.

1 like

Wel heel erg zacht, maar niet gelekt! Ondanks dat hij dus op zā€™n zij lag! :wink:

2 likes

Ik las hier laatst als je last hebt van sinusitis of oorsuizen er muziek is dat dat een beetje onderdrukt. Ik kan het niet meer terug vinden, weet iemand wat ik bedoel en welke muziek of filmpje dat is?

Kan het ook niet meer terug vinden, maar volgens mij was het o.a. dit film(pje).

2 likes

Oh zo snel, dank je!

1 like

Als je zoekt op tinnitus sound op Youtube, dan vind je er nog meer.

Ik wil graag van die chewy american cookies bestellen, zoals bij humble&crumble (nooit besteld, maar zie vaak insta-ads).
Wie maakt en verkoopt de lekkerste koeken? Ik heb er echt al een tijdje zin in, maar het moet het wel waard zijn :rofl:

1 like

Pleaaaaase geef een review als jullie ze op hebben

1 like

Ze hebben bij de hoogvliet op de versafdeling chocolat chip cookies (bruin en wit), die zijn echt super lekker chewy. En redelijk laagdrempelig om een keer te proberen als er een filiaal bij je in de buurt is :grimacing:

1 like

Hoogvliet is helaas niet in de buurt, wel de Lidl en die koekjes vind ik ook wel lekkerā€¦

Dank je wel!

Als je ze ooit gaat bestellen raad ik Sweet&Crumbly aan! Superlekker

1 like

Je kan ze ook simpel zelf maken, check Cupcake Jemma op YouTube! Haar NY cookies (geĆÆnspireerd op die van Levain Bakery) zijn echt goddelijk

1 like

Je kunt dat in iOS doen met ā€˜applimietenā€™, onder schermtijd (bij instellingen). Is dat wat je zoekt?

1 like

Hahaha bedankt voor je uitgebreide antwoord, ik denk idd dat zulke koeken te zoet kunnen zijn en de prijs houdt me ook tegen, goed om te horen dat ze ook in te vriezen zijn !

Ik heb daarnet uit hetzelfde glas gedronken als iemand die een opkomende (besmettelijke) koortslip heeft. Is er iets wat ik nu meteen kan doen of smeren om het bij mij nu te voorkomen nog?

Mijn moeder heeft gisteren haar tweede knieoperatie gehad. Ze heeft een 2e nieuwe knie. En kan dus amper wat. De vorige keer bij haar eerste nieuwe knie heb ik voor ze gekookt en dat werd erg gewaardeerd want mn vader kan niet koken. Heb toen risotto gemaakt. Ik ben alleen nu heel inspiratieloos? Ze houden van de zuid Amerikaanse keuken en Italiaans. Maar dan kan ik alleen maar op standaard dingen komen. Het hoeft ook weer niet heel speciaal ofzo! Heeft misschien iemand een leuk recept? Voor 2 personen?

Ze houden trouwens wel van stamppot maar dat vind ik dan weer niet zo leuk serveren. Zoā€™n berg stamppot uit de pan als een plens op je bord. Ik dacht misschien een moussaka ovenschotel. @Soy.peor heb je tips?

Geen azijn gebruiken.

De aubergines en aardappels van te voren frituren in plakjes. En dat dan als een soort lasagne zo in plakjes om en om met gehakt er tussen ( Die saus daarvoor kun je wss googlen bij elk willekeurig moussaka recept is een soort bolognesesaus) en dan als laatste bechamelsaus er over pleuren. En dan in de oven. En na afloop gewoon je servies heel laten.

11 likes

Hahaah love that laatste. Mag het ook ipv. Gefrituurd, gegrild worden? Oh ik heb dit echt heel lang geleden gegeten, toen vond ik het heel lekker maar de aardappels waren veel te hard.

Jaa kan ook hoor. Je zou ook de aardappels van te voren even kunnen koken kort tot ze net niet gaar zijn en dan in plakjes erbij doen. Ik zou de aubergine wel van te voren frituren of grillen voor extra smaak.

( Extra tip als snack er naast de aubergine in plakjes in een bloem papje doen en dat dan frituren dan heb je lekkere aubergine chips haha)

1 like