Durf te vragen #4

Die idd! Maar er staat geen recept bij, of kijk ik verkeerd?

Heeft iemand nog aanraders qua Reddit? Ik ‘snap’ Reddit nog niet echt, ik zie af en toe wel leuke threads om te volgen (die r\niceguys bv) maar geen idee hoe ik zelf op interessante/grappige terecht kom.

Ik kwam laatst op een reddit van een man die taco’s heeft gemaakt met zn geamputeerde been. Niet smakelijk, wel interessant. Verder snap ik reddit voor geen reet

:raising_hand_woman:t2:

Oh shit, ik dacht van wel. Sorry voor de dode mus :sweat:

1 like

Ik ben op zoek naar een mooie basic zwarte legging die extra warm is, bv met fleece van binnen. Dus niet een gewone legging maar dan net wat dikker, maar gewoon echt warm. Iemand tips?

Junior suite in Arnhem voor 195 euro per nacht

Of

Comfort deluxe suite in Apeldoorn voor 169 euro per nacht

Of

Junior Suite in (ander) Apeldoorn voor 200 euro per nacht

• Arnhem
  • Apeldoorn 1
  • Apeldoorn 2

0 stemmers

Edit: er kwam nog een optie bij

Appeldoorn 1 ziet er ook het best uit, mooi uitzicht, ik zie een bad met jets en de kamer lijkt ruim en dan ook nog eens de laagste prijs!

Ik vind Arnhem een duizend keer leukere stad dus alleen daarom kies ik daarvoor.

1 like

Ken beide steden niet. Maar we willen ook vooral kunnen wandelen! Der is namelijk denk ook niet heel veel te doen in de stad nu.

1 like

De Cantharel is echt heel fijn! En vanuit het hotel loop je zo het bos in, waar je in de meeste Valkies op een industrieterrein zit.

3 likes

Ik vind die donkere versie van de kamer bij de Cantharel heel mooi, maar die paarse dan weer totaal niet. Daarom toch voor Apeldoorn 2 gekozen. Maar als je alle versies van de kamers van de Cantharel mooi vindt, zou ik dat hotel kiezen! Echt een leuk hotel.

1 like

Dragen jullie met dit weer - deze fel schijnende zon - gewoon een zonnebril? Ik heb altijd het gevoel voor joker te lopen in de winter maar de zon is wel erg scherp aan je ogen.

Ja ik draag hem gewoon. Krijg anders echt last van ogen. Zie ook wel veel anderen met zonnebril.

3 likes

De Apeldoorn 2 heeft een kingsize bed + een stoomcabine dus dat is sowieso chiller!

Apeldoorn 1 heeft 2 losse bedden en de inrichting van Arnhem vind ik meh.

1 like

Ja hoor doe ik geregeld, met name met autorijden.

1 like

Ok ik vraag me dit nu al een hele tijd af, maar bezitters van het forumbadje, waar laten jullie dat ding in hemelsnaam?!

1 like

Binnenkort gaan m’n vriend en ik tekenen voor geregristreerd partnerschap, maar vanwege de maatregelen is er natuurlijk geen mogelijkheid om t te vieren. Nadat we bij t gemeentehuis zijn geweest moeten we direct weer opsplitsen, omdat je maar met 2 op straat mag lopen. Nu dachten wij eraan om iedereen na afloop een taartje mee te geven om het thuis te vieren. Heeft iemand nog een ander leuk idee om t toch een beetje feestelijk te maken? :sweat_smile::joy:

1 like

Mijn zus zet hem gewoon op zolder of in een rommelkamer. Ik heb zelf geen zolder, dus dat houdt me ook tegen om zo’n ding te kopen. :laughing:

Ik twijfel ook nog steeds om hem te kopen, voornamelijk om deze reden. Weer zo’n groot sta-in-de-weg-ding