Boras - Sense of Silence - Nocturne 6331
Bedoel je alleen die ogen of de oplossing? Want de helft valt weg. Die ogen doen me aan hans klok denken (maar dat zal wel niet kloppen)
Ja die ogen! Hans Klok heeft wel in de VS gestaanā¦
Toen ik er langs scrollde dacht ik Bradley Cooper, maar als ik dan fotoās van hem zie klopt het toch niet helemaal
Oehh ook een goeie!
Zijn al hele leuke tips voorbij gekomen maar puzzelen heb ik volgens mij nog niet gehoord! Verder:
- diamond painting
- toekomstige huis inrichten / moodboard maken
- Vision board maken
- kleien (zag laatst op het forum iemand die hele leuke dingen maakte)
- handwerken (bv breien, haken, kruissteek)
- je volgende reis plannen (voor als we weer mogen reizen)
- nieuwe skills leren die handig kunnen zijn voor je carriĆØre of zelfontwikkeling
- toekomstplannen/visie maken
- beleggen (wel eerst in verdiepen)
- Bob Ross schilderijen maken
- online cursus doen (bv via Skillshare of gewoon via YouTube)
- workouts/dansen/yoga etc via YouTube filmpjes
- fotoās op je telefoon opschonen
- laptop/computer opschonen
- kleding die je niet meer draagt verkopen via Vinted/marktplaats
En nav tip van @growcookeatrepeat: ik vind het ook altijd heel leuk om fotoās en reviews in Google maps te delen van plekken waar ik in het verleden ben geweest.
Dankjewel
Oeh over iets nieuws leren bedenk ik me nog deze site: https://www.edx.org/
Daar kun je cursussen of complete vakken volgen van universiteiten van over de hele wereld. Bv Wageningen UR, maar ook Harvard. Veel zijn gratis en kun je tegen kleine betaling ook een certificaat van krijgen.
Kan een leuke toevoeging zijn voor je werk, of gewoon om iets nieuws te leren. Gaat echt van beta vakken tot leiderschap of communicatie.
Wauw wat ontzettend leuk die cursussen!
Hoe heet die site ook alweer waar je toch kan bestellen via een uk/us site? Dat je een ander adres krijgt en die het weer doorsturen. Via Google vind ik het niet
Shipito?
Ah top dankjewel! Die bedoelde ik.
is dat niet david hasselhoff? wordt ook wel the hoff genoemd
Ja dacht ik ook, maar mijn groep twijfelt. Heb echt elke foto van David Hasselhoff bestudeerd
Ik heb een primera-bon uit mijn kerstpakket, en die kun je online omwisselen voor verschillende andere cadeaubonnen (bv mediamarkt, bol.com)
Weet iemand of als je zoān bon online inwisselt, je dan direct de nieuwe code/bon krijgt om hem in in te wisselen bij de webshop? Of kan daar even tijd tussen zitten (bv een paar uur of een paar dagen).
Ik zie voor me dat ik hem ineens wil verzilveren als ik een aanbieding zie bij bv bol, maar dat ik die aanbieding dan misloop omdat ik moet wachten voordat die bon omgeruild is. En dat er dan daarna bij mediamarkt een soorgelijke aanbieding is maar dat ik vast zit aan die bol bon
Iemand die in Duitsland woont en mij zou willen helpen? Wil graag wat bestellen maar kan alleen geleverd worden op Duits adres. Uiteraard tegen vergoeding.
Edit: niet meer nodig, is inmiddels gelukt.
werkt iemand toevallig als medewerker binnendienst die ik wat mag vragen?
Heeft iemand een foto of tekst van het recept van het Jumbo verspakket Moussaka dat een tijdje terug te koop was? Heb vandaag een āgewoonā Jumbo recept gevolgd, maar was echt zoveel minder lekker, ik moet echt die van het verspakket hebben.