Waarom gaat het in elk topic over jouw borsten @Jumpsuit
Alleen hier, en in stel je persoonlijke vraag. Welk topic nog meer? Zo overdreven weer lol.
De paar keer dat ik vandaag op het forum heb gelezen ben ik het steeds tegengekomen, maar dat zal wel aan mij liggen dan.
Ja, dat ligt aan jou, ik heb hier een vraag gesteld over bhâs voornamelijk aan @crazyplantlady. Daarna een poll aangemaakt in stel je persoonlijke vraag over wel of niet een bh beugel. Thatâs it.
@Marquez @growcookeatrepeat @nello @FISSA
Woww thanks voor jullie mega leuke lijsten! Heb weer helemaal inspiratie gekregen. Ga lekker mijn weekend vol plannen hiermee want daar ga ik het beste op .
Thanks voor de lieve woorden ook, merkte zelfs dat ik een beetje emo van werd. De gedachte dat ik niet alleen bent helpt al
Oeh ken ik nog niet, ga ik downloaden!
Edit: ik kan hem niet vinden in de appstore
Waarom doen sommige mensen hun binnenkat ook een halsbandje om(zie het soms voorbij komen op insta)?
Bang dat ze een keer ontsnappen?
Ik weet dat honden ooit een vlooienbandje om hebben in plaats van een halsbanden. Ik gok dat die ook voor katten bestaan en die zien er dus precies uit als een halsbanden. Misschien is het dat?
Hoe lang kan ik (verschillende soorten) kaas voor bij de borrel bewaren die echt van zoân kaas/delicatessenwinkel komen? Of verschilt dat per kaassoort? En ook niet onbelangrijk; is het na een x-aantal tijd nog wel even lekker?
Ik heb hier dus geen kaas van gegeten, hehe⊠ok zo slecht :â)
Ik heb 'm bij mijn kat omgedaan zodat ik hem kon horen lopen want in het donker schrok ik altijd van hem/liep tegen m aan
Het verschilt per kaassoort (hard/zacht), maar over het algemeen zijn kazen lang houdbaar, denk minstens aan weken. Wel in de koelkast. Harde kazen worden vaak wel nog harder in de loop van de tijd, vind ik zelf minder lekker. Mocht je een stuk harde kaas hebben waar schimmel op zit, dan kan je de schimmel ook gewoon wegsnijden en is de kaas nog prima eetbaar, volgens mij doen ze dat in kaaswinkels (heet dit zo?) ook weleens als ze kaas snijden van van die grote schijven.
Over schimmel op kaas
Of er nog lekker kaassoufflés van maken
https://www.npo3.nl/keuringsdienst-van-waarde/14-03-2019/KN_1704081
Wij hebben een pot gemaakt met allemaal briefjes met activiteiten erop en als we ons vervelen trekken we een briefje (of meerdere als we geen zin hebben in die activiteit, of soms is het alleen inspiratie en verzinnen we spontaan iets). Het idee dat er altijd wel iets is om te doen helpt wel.
Voor de leuk, ik vond het bandje gewoon mooi.
Jaaa leuk! Ik ga ook zoân pot maken vanmiddag denk ik
Doet me heel erg denken aan William Morris behang, heb je daar al gekeken?
Ik ben geen psychiater maar weet wel veel over medicatie, ik kan altijd proberen het te beantwoorden
Mijn eigen vraag: weet iemand hier toevallig veel van kaas? Ik vind emmentaler kaas heel sterk smaken vergeleken met Gouda oid, maar ik probeer te snappen waarom het zo anders smaakt. Het internet is niet duidelijk en beschrijft steeds dat het ligt aan verschillende stappen in het kaas - maak proces maar ik snap niet hoe dat effect heeft op de smaak
Ik weet toevallig dat Emmentaler zân smaak krijgt mede door koolstofdioxide die aangemaakt wordt tijdens de rijping. Daar komen die gaten ook van.
Maar verder ligt het aan bacteriën, temperatuur tijdens rijping en verschillende soorten zoutbaden